Utdrag från flaunt Magazin



Kristen Stewart är riktigt blyg och osäker, trots att hon har en otrolig skådespelarkarriär, bland annat huvudrollen i sommarens mest efterlängtade release, Eclipse! Läs vidare för att ta reda på vad hon berättade briljera om hur mycket självtvivel förbrukar henne!


Under de ofta försjunkna axlarna och de ofta kallt stirrande ögon är Kristen Stewart lika osäker som resten av oss - det bevisar hon sig i en ny otroligt avslöjande intervju i  Flaunt magazine.

Twilight stjärnan berättar det för Flaunt’s Gregg Lagambina att hon var förstörd med nerver innan hennes senaste film, The Runaways, debuterade på Sundance. "Jag trodde att alla skulle skriva skit recensioner. Jag trodde att alla väntade, ivriga med att säga att jag bara skulle gå tillbaka till Twilight. Och ingen sa det. Jag la ner så mycket i den. Jag skulle ha dött arbetandens med den filmen. Så om dom ha sagt dåliga saker, så kan jag lika gärna sluta nu.

Kristen förklarar också varför - åtminstone i henne - varför hon kan är så reserverad och avvisande till andra. "Jag blir defensiv och det har förmodligen gjort människors uppfattning om mig att jag aldrig ler. Jag typ skakar mitt ben också, så folk tror att jag är alltid obekväm.”

När det gäller hur hon gör sin film val, föreslår K det är allt bara är instinkt: "Vem vet vad du ska kopplas till och sedan kunna leva upp till det?Jag kan inte bara läsa ett manus och säga att det är bra eftersom det finns en del som passar mig och min ålder perfekt – jag kan inte leva det livet. Du vet vad jag menar? Det är bara inte jag."


Och hon tar oss djupt in i hur berömmelse har förändrat henne: ”Ja, jag agerar definitivt annorlunda. Jag har definitivt övervunnit mycket av det. Den enda osäkerheten jag har utvecklat är bara att vara alltför paranoid om att alla tittar på dig när de inte gör det.”


Texten är översatt av mig Hanna här på KristenS. Resten av interjuven kommer i tidningen.

Om ni vill läsa orginaltexten är det bara att klicka här!

källa
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar