Get the Look från Glamour Magazine

Glamour Magazine har skrivit en detaljerad guide till hur du återskapar Kristens look.

She’s not your typical polished Hollywood starlet, and yet no gal has bagged more column inches than K-Stew of late. We just love her natural quirkiness and youthful, edgy approach to the red carpet. Here’s how to recreate Kristen’s latest day and night looks and maybe, just maybe, bag yourself an R-Patz in the process!

Day: Kristen’s day look is all about flawless, fresh-faced, natural beauty and less about makeup.


Läs vidare här.



Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 10:55:43
Datum: 2010-08-04
Johanna
låter bra det. Men vet tuvärr inte hur man lägger in en bildlänk. Har ju som sagt flera tjejer som jag har bett om att blogga med mig. Är inte så bra på datorer ;)
Tid: 11:47:42
Datum: 2010-08-04
Johanna
oki jag lägger upp en där jag har mina andra länkar till olika bloggar
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar