Kris & Rob lämnar Montreal

Kristen halkar, stackarn! Men hon har bra balans ändå, jag skulle antagligen ha fallit huvudstupa framåt.



Skrivet av: Jossan
Tid: 00:29:54
Datum: 2010-08-18
Aphrodite
Lite klumpig ( som Bella ) är hon faktiskt :D <3
Tid: 07:54:30
Datum: 2010-08-18
Jossan - kristens.blogg.se
Aphrodite: Hon är ju det! Men tycker faktiskt bara att det är charmingt. ;) Det gör att hon känns mer "normal" på något sätt. :)
Tid: 08:47:16
Datum: 2010-08-18
emma
Dom är verkligen ett par, varför skulle de annars flyga hem tillsammans.

Jag e så glad för deras skull.

Tid: 10:35:02
Datum: 2010-08-18
ina-bina
Är man betagen av någon om man till och med älskar att hon snubblar och dessutom tycker att det är både sött och charmigt? Haha! ;) Det är just det jag gillar med Kristen, hon är bara vem som helst som råkat hamna i Hollywood!
Tid: 12:47:54
Datum: 2010-08-18
amanda
vad gulligt, tur att hon fixade så bra. hade det varit jag hade jag legat på golvet.hahaha
Tid: 16:05:50
Datum: 2010-08-18
Caroline
hade det där varit jag hade jag förmodligen brutit en arm eller liknande! Haha - men hon klarade det riktigt galant <3
Tid: 16:33:34
Datum: 2010-08-18
Karin Wikingsson - Music is what feelings sound like
Haha, vad gulligt. Hon är verkligen precis som Bella ;)
Tid: 15:48:53
Datum: 2010-08-19
Karamellkungen
Har en fråga:D

flyger dom privat plan va??
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar