Kristen S Veckopost [v. 34]



Kristen S Veckopost. Här kan ni kommentera vad som helst. Vi som driver sidan ska försöka att vara aktiva bland kommentarerna vi med. Det är helt off topic och behöver inte ha någonting med Kristen att göra. Frågor besvaras i kommentarsfältet eller alternativt i Dagens Fråga.

Hur har din vecka varit? Vad har du gjort? Sett någon jättebra film du vill tipsa om? Vill du tipsa om bra låtar eller band/artister? Känn dig även fri att göra reklam för din blogg eller twitter här! Har du någon fråga som du vill att vi tar upp i Dagens Fråga? Behöver du hjälp med någonting? Klaga på skolan eller jobbet. Intresserad av länkutbyte? Känner du dig i behov av att dela mig dig av någonting roligt/ledsamt? Har du förslag på en Dagens Kristen-bild? Helt enkelt, skriv vad du vill!


Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg)  bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker. Fortsätter spamningen eller missbrukas det kommer vi att stänga av möjligheten att kommentera för dig.

Skrivet av: Jossan
Tid: 16:51:21
Datum: 2010-08-29
Asta
Hej,undrade om ni visste vart ifrån man skulle kunna få tag på en liknande klänning som Kristen hade på sig på MTV Movie Awards 2009? Vet att det är lite sent att fråga efter det nu (är lite seg :P) men det är kanske lättare att få tag på det nu? Så några tips? Ps. Älskar eran blogg! :)
Tid: 19:09:33
Datum: 2010-08-29
Erika
Gillar ni fanfics?

Om ni gör det så kan ni väl läsa min fanfic - Brees Second Chance - på www.cullens.webblogg.se :)
Tid: 20:10:59
Datum: 2010-08-29
julia
Hej, jag undrade bara om det är sant att kristen stewart och robert pattinson har köpt ett hus tillsammans i LA? :)
Tid: 20:30:23
Datum: 2010-08-29
v
visst suger det att Kristen inte tog rollen i den amerikanska verisionen av filmen "Män som hatar kvinnor" (the girl with the dragon tatoo - tror jag den heter) ?! Isf hade hon ju tillbringat nån månad här i sverige! t o m i Bollnäs, staden som jag spenderar väldigt myckat av min tid i.. SERIÖST, en av mina kompisars pappa jobbar ju med filmen! ååh, blev så ledsen när hon inte skulle göra det. Dessutom passar Kristen mkt bättre än hon som ska göra det ist (kommer inte ihåg vad hon heter). Ja, ville bara få det ur mig :)
Tid: 20:31:08
Datum: 2010-08-29
Jossan - kristens.blogg.se
Asta: Jag har faktiskt ingen aning om vart man kan hitta en likadan eller liknande tyvärr. :/



Julia: Jag vet inte till 100%. Men enligt om man ska tro på media så har de flyttat ihop minst 15 gånger och köpt 20 olika hus. Så jag tror inte att det stämmer.
Tid: 20:33:59
Datum: 2010-08-29
Jossan - kristens.blogg.se
V: Enda anledningen till att jag ville att Kristen skulle få rollen var att hon då skulle vara i Sverige en hel del! Men tror inte att det skulle vara så bra för hennes karriär att binda sig till ännu en film-serie. Fast ändå, man vill ju att hon ska hit. Har hört att de kommer att använda sig av lokala statister (vi som bor i Sverige alltså) så det hade ju varit jättecoolt om man till och med fick chansen till det! Men men, nu blev det som det blev. Hon som ska spela Lisbeth heter Rooney Mara tror jag det var. ;)
Tid: 21:07:44
Datum: 2010-08-29
agnes
haha fatta vad coolt det hade varit om hon kommit till sverige o arbetat :D
Tid: 16:58:25
Datum: 2010-08-30
Tilde
Fyller år snart och behöver verkligen tips på saker att önska sig, vet ni nåt?? Jag älskar Kristen och filmer (ps. mamma o pappa vill helst inte att jag ser 15 års filmer), även böcker. SNÄLLA BEHÖVER TIPS!!!!
Tid: 15:28:27
Datum: 2010-08-31
v
Jossan: Ja det stämmer att dom tar statister från sverige, som jag sa så är en av mina bästa vänners pappa med och jobbar med filmen ( han jobbar som producent men inte i den här filmen ) och han sköter en del av det. Tyvärr så visste jag inte om det förrän det stod i tidningen några dagar efter castingen.. :( Men en vän till min pappa sökte ett statistjobb :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar