"More!", "OK!" och "Who"

Tidningarna More!, OK! och Who har alla satt Kristen på framsidan och skiver om att Rob var uppe med henne i Montreal eller kyssbilderna.






Bildkälla 1
Bildkälla 2

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:28:39
Datum: 2010-08-23
Demetria Devonne Fansite
Jag vill höra just ditt svar på min blogg om:

Vilken som är er favoritlåt med Demi?
Tid: 19:34:13
Datum: 2010-08-23
Demetria Devonne Fansite
Sv: Konstigt, ska absolut försöka fixa det problemet!
Tid: 07:46:38
Datum: 2010-08-24
amanda
vet någon något ställe där man kan köpa eller läsa någon av dem här tidningarna?! :D

jag vill så gärna läsa och se vad dom har skrivit! =D
Tid: 13:41:50
Datum: 2010-08-24
Jossan - kristens.blogg.se
amanda: Press-Stop.se brukar ha de flesta tidningar så kolla deras hemsida :)
Tid: 15:59:07
Datum: 2010-08-24
Wilma
Är ni säker (vill verkligen att ni är säkra) på att man kan köpa OK! på press-stop. Jag lixom ÄLSKAR både Kristen och Hilary Duff och är i desperat behov av att läsa tidningen. Var kan man annars köpa den?? Tacksam för svar!
Tid: 16:04:17
Datum: 2010-08-24
Jossan - kristens.blogg.se
Wilma: Jag vet faktiskt inte, föreslog bara. ^^ Men börja med att kolla där. Annars vet jag faktiskt inte.
Tid: 16:05:46
Datum: 2010-08-24
Wilma
Okej:P Tack ändå
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar