Nya bilder på Robsten - Oh my..!

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Låter bilderna tala för sig själva så får ni diskutera bland kommentarerna.

Bilderna togs igår (söndag 15/8).





    

     


*Be right back, fangirling*

Bildkälla 1
Bildkälla 2

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:58:42
Datum: 2010-08-16
Olivia
åh va mysigt.
Tid: 20:02:56
Datum: 2010-08-16
m
Fick ni reda på att dom e ihop bara nu?:/
Tid: 20:06:35
Datum: 2010-08-16
maria
Kan barasäga en sak.. Äntligen! :)
Tid: 20:19:39
Datum: 2010-08-16
julia<3
:D shit!!!

men måste erkänna e lite avis på kristen;D Haha

nä men det var väl för f*n på tiden!!
Tid: 20:45:55
Datum: 2010-08-16
Emma
Gud vad glad jag är!Har alltid trott på dom,så söta att jag gråter <33
Tid: 20:46:16
Datum: 2010-08-16
Tid: 20:46:45
Datum: 2010-08-16
Anonym
åh :) ja bilderna säger rätt mkt ! ibland mer än tusen ord :) så fina ihop!!!!
Tid: 20:51:14
Datum: 2010-08-16
sandra
De passar perfekt tillsammans :D Men avis är man helt klart.
Tid: 21:27:45
Datum: 2010-08-16
m
är inte övertygad... kan lika gärna vara så att han viskar nåt i hennes öra, det är inte som om dom inte har stått nära varann förr och kristen verkar vara lite "på" dem hon är med.. klängig låter fel men, typ lite på(hålla i handen, kramas osv)... Så det kan lika gärna vara så att de bara kramas, som vänner.
Tid: 21:34:33
Datum: 2010-08-16
olivia
naaw, det märks att dom e mer än vänner!<3:)
Tid: 21:34:48
Datum: 2010-08-16
s
Haha. Det låter så roligt när människor tvekar och nekar att dem inte kysser varandra på bilden när det är så tydligt.

Rob och Kristen verkar inte vara sådana som "kramar" varandra när dem vet att hela världen tittar på.

Jag blev så otroligt och obeskrivligt glad när jag först såg dessa bilder. Robsten!
Tid: 21:39:46
Datum: 2010-08-16
Jossan - kristens.blogg.se
m: Jag kan försökra dig om att de kysser varandra på bilderna då de sålts för över 300 tusen kronor.
Tid: 21:50:53
Datum: 2010-08-16
sara =)
wow , så fina dom är! :) jag trodde facktiskt inte dom var ihop :O
Tid: 21:51:19
Datum: 2010-08-16
Love eclipse
Sååå söööta!! Det var ju på tiden!



Ville bara tipsa om att eclipse kommer ut på DVD någon gång i november ( datumet är inte bestämt) men kan flyttas. Väntaaar!!
Tid: 22:03:36
Datum: 2010-08-16
agnes
oh my god.... O_O

va sjukt! fast man vart ju helt klart misstänksam när han åkte ner till montreal sådär.. men ändå.. shit. undra vad de här kommer leda till i framtiden... _
Tid: 22:03:54
Datum: 2010-08-16
Anna
Klart att hon pussar någon men det måste ju in var rob..det r på bilden

men man hoppas
Tid: 22:04:11
Datum: 2010-08-16
Jossan - kristens.blogg.se
Tänkte bara flika in att jag menar inte 300 tusen kronor, utan dollar. Vilket motsvarar nästan 2 och en kvarts miljon svenska kronor.
Tid: 22:05:47
Datum: 2010-08-16
amanda
:D:D:D äntligen.haha
Tid: 22:25:06
Datum: 2010-08-16
agnes
undra om dom kommer släppa nåt pressmeddelande kring bilderna. skulle va kul att få veta vad de har att säga __
Tid: 22:37:08
Datum: 2010-08-16
anna
mahaha .. busted ;)
Tid: 22:38:14
Datum: 2010-08-16
Kris
hhaha håller med agnes det skulle vara kul XD

jag har många ggr tänkt på vrf de aldrig frågar vad dem har att säga om såna bilder men det skulle ju väl vara lite för elakt och de skuille nog inte låta nåhon fråga nåt sånt xP
Tid: 23:07:16
Datum: 2010-08-16
s
vill inte vara sån, men har hon inte en lång tshirt-arm på de ena bilderna och sen på kyss bilderna är den jätte kort/nästan som ett linne och var är det svarta på överarmen? ser ut som en suddig tatuering eller något? kan lika gärna vara fejk när det är så suddigt, känns inte ens så viktigt längre? Alla vet ju praktiskt taget att de är tsm, fint att de vill behålla deras integritet tycker jag
Tid: 23:07:22
Datum: 2010-08-16
Caroline
Håller med Kris och Agnes!

Hoppas någon av dem snart ska på intervju hos typ David Letterman eller något liknande för dom kommer ju självklart ta upp frågan om de är tillsammans. Och efter de här bilderna har de väl inget annat val än att äntligen erkänna! De kan ju inte precis säga att de var en vänskaps-kyss. LOL :D
Tid: 23:25:45
Datum: 2010-08-16
J
O M G!!! Kan... Inte... Andas... En bild säger mer än tusen ord! Jag blir så lycklig av att se på bilderna, jag kan inte låta bli att le :') <3
Tid: 23:30:48
Datum: 2010-08-16
Jossan - kristens.blogg.se
a: T-shirtärmen åker ju upp för att hon håller armen högt upp. Och det suddiga är antagligen skugga.
Tid: 23:41:48
Datum: 2010-08-16
juliaaaaaaa
jag vet faktiskt inte vad jag ska säga! jag vill tro att dom ska vara tillsammans, absolut! men dom bilderna som leder oss nån stans är ju väldigt suddiga och den sista bilden, jag tycker att det ser ut som om pussar henne på kinden eller nått, synd att dom är så suddiga =(. jag vet inte vad jag ska tro, visst ser det ut som om dom kysser varanda och jag vill tro att dom är ihop för om man tänker efter så har dom igentligen aldrig (vad jag har hört) sagt "nej vi dejtar inte, vi är inte tillsammans" jag vet som sagt inte riktigt vad jag tro men bilderna är jättegulliga och om dom är ihop är jag jätteglad men jag tycker att det är bra och kul att dom är så himla bra kompisar som dom är iafall. Så Rober och Kristen!!!!!!!!!! =)
Tid: 08:13:29
Datum: 2010-08-17
Denise
Jag fattar inte varför ingen kan låta dom vara ifred? Verkar vara grymt jobbigt att bli följd av paparazzis hela dagarna för att vi ska få se bilder på vad dom gör! Asså det är sjukt! Jag tycker synd om dom! Om någon annan tycker som jag så kan ni väl gå in på min paparazzi fria fan-blogg om Dakota och Elle Fanning :) fannings.bloggplatsen.se fast självklart kan ni gå in annars oxå ;D
Tid: 08:18:20
Datum: 2010-08-17
Denise
Fast såklart tycker jag att dom är söta tillsammans men ändå ;)
Tid: 08:22:50
Datum: 2010-08-17
m
bara för att bilderna såldes för så mycket pengar betyder det inte att de är äkta, det är ju hur folk väljer att se dom som gör dom så pass värdefulla. jag är helt enkelt inte övertygad om att det är någon kyss där, visst att de står nära och de kan mkt väl vara så att de är tillsammans, men jag är inte övertygad p.g.a dessa bilder.

förresten.. vart tog hennes tryck på tröjan vägen?? på kyss-bilderna är den bara svart - utan tryck?
Tid: 09:19:48
Datum: 2010-08-17
joz
håller med Denise men tycker dom ska få va ifred! och på vissa bilder så har kristen inteens samma frisyr eller samma kläder...så det kanske är fake?? vet inte tycker dom ska få berätta själva! men söta är dom och jag hoppas dom är ihop men men...
Tid: 12:36:18
Datum: 2010-08-17
rose
jag tycker bilderna verkligen har sagt ditt, dom är ett par.

vf skulle man vilja sälja fejk-bilder för nästan 3 miljoner? låter retard.

jag tycker också synd om dom med alla papaz runt om kring dom, men å andra sidan. hur skulle vi annars kunna se dessa bilder? bilder på dom är antingen från röda mattan, filmbolaget eller papaz. och vi alla älskar ju att se bilder på dom tsm?
Tid: 14:22:47
Datum: 2010-08-17
robsten
fan vad jag blev glad när jag såg dom här!! men när jag läste komentarerna så blev jag tvelksam.. var är hennes ben ? på den första av de små bilderna.. och den svarta fläcken kan omöjligt vara en skugga och den vita fläcken/armen (prec innan svarta fläcken) är mkt ljusare än resten av armen.. (men om man sätter fingret på det vita ser de bara ut som t-shirten fortsätter .. vad de nu kan betyda?) :S men jag hoppas verkligen att bilderna stämmer! men de borde ju komma fram i någon interljuv snart ;D och de har ju faktikt varit ganska många närgångna bilder på senaste tiden och varför hälsar de inte på någora andra i castet under deras inspelningar... :D
Tid: 15:23:46
Datum: 2010-08-17
lina
jag tror absolut att bilderna är äkta, att de är just lite suddiga gör att jag tror mer på det. om hon nu åussar honom på kinden eller vad de nu gör ;) varför skulle hon göra det om de bara är vänner, varför skulle han åka till hennes inspelning och vänta i flera timmar om de bara var vänner? Varför skulle de ta på varandra så pass mkt om de bara är vänner... ! jag tycker att det är ganska självklart, men jag hoppas verkligen inte att de här bilderna och uppståndelsen om dem gör att de tröttnar och inte vill vara tillsammans längre, att de inte orkar med all hysteri. hoppas att folk kan ha förståelse över deras privatliv. Men jag måste medge att jag älskar bilderna :)
Tid: 16:06:36
Datum: 2010-08-17
Jossan - kristens.blogg.se
Robsten: Hon står ju lutad mot Rob, så hennes ben täcks ju halvt utav bilen. Och den svarta fläcken kan mycket väl vara en skugga. Vi vet ju inte vad som är ovanför dem, eller hur? Kan vara en lyckstolpe eller vad som helst som ger skuggan. ;)
Tid: 18:19:25
Datum: 2010-08-17
emmy
nekar dom något om detta nu vet jag inte vad! nu är jag helt säker på att dom är tillsammans och det gör mig sjukt glad på något sätt ;) har längtat efter något bevis i alla fall!
Tid: 21:04:31
Datum: 2010-08-17
Anonym
Förstår inte varför alla gör en sån stor grej av det här.. De bekräftade ju detta för ett ganska så långt tag sedan nu :p
Tid: 21:20:41
Datum: 2010-08-17
Jossan - kristens.blogg.se
Anonym: Nope, de har inte bekräftat någonting. The Sun "antog" att de bekräftade att de var tillsammans för att Rob ska att de gick på ett event tillsammans. Något i den stilen.
Tid: 10:22:13
Datum: 2010-08-18
Cissi
Som "S" sa så ser det ut som en tatuering på bilderna där de "kysser" varandra. Inte helt övertygad att det är dem.
Tid: 22:53:07
Datum: 2010-08-18
Lina
Jag har många killkompisar och jag kramas inte så där med dem iaf, lutar mig inte emot dem så där heller.

Jag vet inte om någon annan lagt märke till det men på bild 8 så ser man något slags "tatuering", men ändå inte. Tror jag läste det på Celebuzz men det var någon som trodde att det var en 'tribal band' som man har på armen.

Men man ser att det är dem på bilderna, det är Rob's o Kristen's ansiktsdrag. Varför det är så suddigt är nog för att fotografen zoomat in så mycket och har för högt ISO tal.
Tid: 23:18:30
Datum: 2010-08-20
Lina
Ni ser han i bakgrunden i bilden som dom "Kysser" varandra! är det inte robert? För robert har keps ju och det har han som tittar på när Kristen kyssar..aha nån ????????
Tid: 23:24:42
Datum: 2010-08-20
Jossan - kristens.blogg.se
Lina: Han som tittar på är Robs bästa vän (och även en vän till Kristen) Tom Sturridge. Toms keps är vit fram och det ser man att Robs inte är. Första lilla och tredje sista bilderna är nästan precis samma samma vinkel, där ser man att Robs keps inte är vit.
Tid: 10:27:19
Datum: 2010-08-21
emily
Bilderna är helt underbart söta och bevisar bara något jag trott på i över ett år! Aldrig i livet att de fejkar, det finns för mkt bevis för att säga något annat. Förresten så har de inte nekat till att vara ihop på länge, de har bara sagt att de inte vill prata om det :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar