On the Road - möjligen i svartvitt

Regissören till On the Road, Walter Salles, har sagt att för att en version av filmen ska bli korrekt behöver den spelas in i svartvitt. Detta uttalande fick högljudda applåder när Salles berättade om det. Det här var när filmen var i förproduktion och mer info om ifall det blir i färg eller inte har vi inte fått.

Tycker du att filmen bör vara svartvit?
Jag gissar på att man kanske tycker det om man har läst boken, för att få "den rätta känslan". Personligen vill jag inte ha filmen i svartvit, men jag har heller inte läst boken.



Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 22:31:04
Datum: 2010-08-07
elin
kanske de skulle blir lite fränt oxå men lixom då var de ju ingen mening att kristen skulle färga håret ;P
Tid: 00:43:00
Datum: 2010-08-08
ina-bina
Jag tror att det kan bli rätt coolt faktiskt, det är inte särskilt ofta det görs svartvita filmer längre. Jag kan inte ens komma på någon!
Tid: 15:21:29
Datum: 2010-08-08
Anonym
har läst den, men tycker faktiskt den borde vara i färg. jag menar världen var ju inte direkt svartvit på den tiden, så själv föreställde jag mig i färg när jag läste.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar