Utvärdering - Svar

Tack så mycket för alla kommentarer om vad vi kan förbättra. Det uppskattas!

Bjuda in läsarna mer
Det här är självklart något vi ska försöka göra mer! Vi har ju "Dagens Fråga" då och då. Ibland har vi "Vem bar den bäst" osv. Men vi kan nog fixa lite mer sådant. Så som att vi ställer frågor till er. Jag har lite idéer på lager.

Tävlingar
Absolut något vi vill ha mer av vi också, men problemet är att vi inte har något att tävla ut. Vi får se, det kanske blir mer i framtiden!

MiniStew
Skriva mer om vad Kristen gjorde för några år sedan. Ska vi nog kunna fixa.

Headers
Jag gör våra headers i Photoshop Elements 7.0, samma sak med nästan alla andra bilder i designen.

Filmer i Sverige
Hur man får tag på Kristens filmer i Sverige. Det här är något jag kan tänka mig att vi lägger in på Filmsidan. Men vi behöver hjälp av våra läsare då genom att ni mailar in vart det finns. Vi vet en del, men inte allt.


Skrivet av: Jossan
Tid: 18:42:35
Datum: 2010-08-02
Anonym
Hej, jag älskar verkligen din blogg, ville bara säga det, och tycker inte den behöver några förbättringar:D

Titta gärna in på min Dakota Fanning Fanblogg.



http://d-fanningnyheter.blogspot.com/
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar