Varför gillar du Kristen?

Vi på Kristen S har fått skriva och förklara flera gånger varför vi gillar Kristen. Nu är vi nyfikna på er, så det är eran tur den här gången. Förklara varför gillar du Kristen så mycket!



Skrivet av: Jossan
Tid: 20:57:35
Datum: 2010-08-02
Britney Spears fanblogg.
En bra skådespelerska och snygg!!!
Tid: 20:59:20
Datum: 2010-08-02
Anonym
Jag älskar allt om Kristen! Hon är en väldigt bra skådis, hon verkar vara en jättesnäll människa, och så skrattar jag jämt högt när jag kollar på intervjuer med henne. + hon gör filmer som adventureland, welcome to the rileys, the runaways efter gjort twilight-sagan.
Tid: 21:03:42
Datum: 2010-08-02
Britney Spears fanblogg.
hej jag undrar om vi kan länka varandras fanblogga???
Tid: 21:10:34
Datum: 2010-08-02
Therese
Älskar hela henne! Hela hennes personlighet. Hon vågar liksom vara sig själv och låter sig inte påverkas av andra. Hon är en skitduktig skådespelerska, verkar vara riktigt omtänksam och snäll. Och hon är så vacker!
Tid: 21:20:06
Datum: 2010-08-02
issa
Hon verkar så jordnära och hon våar helt enkelt vara sig själv. hon ändrar inte på sig själv på grund av att hon blivit känd och har inte låtit stjärnstatusen stia henne åt huvudet. hon vågar stå på sig. det gillar jag mycket med henne och sen är hon en sjukt duktig och talangfull skådespelerska.
Tid: 21:34:34
Datum: 2010-08-02
Mona
Jag måste erkänna att först tyckte jag inte om kristen särskilt mycket. Jag var så upptagen av Taylor och Rob, och jag brukade se på deras intervjuer. Och även om dom är roliga och så, så blev jag ändå uttråkad, och jag märkte att det var Kristen som kom med intressanta svar på frågorna. Hon tänkte liksom igenom frågan och svarade själv (till skillnad från många andra kändisar som har inövade svar). Då började jag se på hennes filmer och fick se vilken bra skådespelerska hon är. Tjejen har talang, när jag ser på hennes filmer känns det inte som att hon bara berättar en histora, utan det känns som hon berättar SIN EGEN historia, det känns väldigt äkta. Vilket det är, Kristen pratar ju ofta om att hon inte vill ljuga och så(och p.g.a. henne har jag slutat ljuga). Sen tycker jag hon är sjukt vacker och jag älskar hennes humor! Egentligen skulle jag kunna fortsätta och skriva en lååång detaljerad beskrivning på varför jag tycker om henne så mycket, för jag har verkligen lärt mig att tycka om allt som gör Kristen till Kristen.



Måste tillägga att jag älskar att hon verkligen går in för sina roller, på djupet.
Tid: 22:06:08
Datum: 2010-08-02
Asta
Hon är en väldigt talangfull skådespelerska och när hon spelar en roll går hon verkligen in i rollen som om hon vore vara den personen. Och hon är jätte rolig och får mig många gånger att skratta även när jag ibland är lite deppig :) Och sist men inte minst,hon är verkligen jordnära! Hon bryr sig verkligen om sina fans och det är jätte bra! Hon är också väldigt vacker men det är inte därför jag gillar henne. Jag gillar henne pga den hon är och för vad hon står för :)
Tid: 22:11:24
Datum: 2010-08-02
Linnea
Gillar och gillar, jag vet inte riktigt om jag gillar henne. Jag är nog mer avundsjuk på henne för att hon får spela Bella i the twilight saga, där hon spelar mot de snyggaste killarna i världen(enligt mig). Hehe
Tid: 22:23:05
Datum: 2010-08-02
Emma
Jag älskar Kristen för hon är en hell of a good skådespelerska. Hon är down to earth och inte bryr sig småsaker. Hon gör helt rätt i att inte prata om sitt privatliv!

Jag såg Catch That Kid när jag var mindre för jag gick på klättring då och jag tyckte att tjejen (Kristen) var så j*vla cool! Sen när Twilight kom tänkte jag inte på att hon som var med i min "favoritfilm sen mindre dar" hade huvudrollen i Twilight och allt blev bara så coolt. Haha!

Det är så otroligt häftigt hur hon kan spela alla sorters roller. Sjungande rockbrud, tjej med Friedreichs ataxi, bara vanlig klumpig människa, m.m

Och så e hon så otrolig vacker! SÅ AVUNDSJUK!
Tid: 22:34:45
Datum: 2010-08-02
Linda
Hon är äkta. Hon står med båda fötterna på jorden och svävar inte runt som många andra kändisar. Hon går sin egen väg. Hon är dessutom en väldigt bra skådespelerska. Men jag tycker inte om henne så värst mycket som Bella i Twilight. Fast det beror nog mer på att jag inte gillar Bella så mycket... The runaways är min favoritfilm med henne. Hennes porträtt av Joan är klockrent! Att hon är grymt vacker skadar ju inte heller :)
Tid: 22:51:27
Datum: 2010-08-02
Tina
Det är något specielt med henne som man bara faller för. Hon är bara helt fantastisk! Hon är soo down too earth. Hennes personlighet är så chill, hon vågar vara sig själv och påverkas verkligen inte av alla andra. Hon är också en helt fantastisk skådespelare. Hon lägger verkligen in hennes själ i varje roll hon spelar. Och hon är otroligt vacker, hennes stil. Det finns så mycket. She's just awsome.
Tid: 23:14:48
Datum: 2010-08-02
elin
Hon är så cool, och är alltid sig själv. Hon älskar inte att stå i rampljuset utan är egentligen en vanlig tjej även fast hon är kändis. Och hon är en himla duktig skådespelare! älskar henne! :D
Tid: 23:48:46
Datum: 2010-08-02
Bella
Precis som Linda skrev är Kristen äkta. Hon är extremt talangfull och jordnära, och sedan att hon vågar vara sig själv. Bara det att hon går från värsta galablåsan till att hon byter om till jeans och tröja på efterfesten, det är liksom Kristen. Hon är cool! Otroligt svårt att beskriva varför man gillar henne så mycket, man bara gör det!
Tid: 08:24:47
Datum: 2010-08-03
David
Hon är en duktig skådespelare & jag har sett alla hennes filmer utom 2 st :D Hon är snygg också :)

Bara älskar henne
Tid: 08:34:50
Datum: 2010-08-03
Jennifer
Jag gillar kristen för att hon är sååå bra skådespelare, och att hon vågar vara sig själv och behöver inte vara som alla andra hela tiden. Hon verkar också jätte snäll!!!
Tid: 11:12:41
Datum: 2010-08-03
Tecia
För att hon inte bryr sig om hur "man ska vara" som kändis. Alltså hon är sig själv och tycker att som hennes fan får man väl älska henne för den hon är...

Och hennes humor är allderles för skön :D

Hon är sjukt vacker men liksom...försöker inte för mycket...you know ? Hon leker inte sexig och snygg .. hon är det naturligt .

Och självklart den bästa skådespelerskan just nu :)



Tid: 11:21:05
Datum: 2010-08-03
Rosa


Jag gillar henne för att hon är så Cool och ”chil”-tjej.Hon verkar vara otroligt jordnära inte som alla andra kändisar.Hon har jättecool stil och härlig attityd! Hon är ”konstig” men att hon är helt okej med det visar det att hon är, en jättebra människa som skiter i vad folk tänker och tycker.Darför älskar jag K.Stew.
Tid: 12:06:38
Datum: 2010-08-03
taika
Jag - som många andra - upptäckte henne genom twilight. Eller visst hade jag sett henne i många andra filmer, men jag hade aldrig riktigt lagt märke till henne så mycket. Men efter twilight ka jag verkligen märke till henne. Hela hon är så skön ! Om hon fick bestämma själv skulle hon ju alltid komma till röda mattan i jeans & T-shirt. & jag beundrar henne stort för det. Jag är et stort fan av Kristen Stewart, & kommer nog alltid att vara.

& tack för denna bloggen som jag upptäckte typ för ett halvår sen, älskar den. :D
Tid: 19:54:32
Datum: 2010-08-03
Lina
Älkar hela henne , hennes klädstil är super kuul och så är hon ju en så super bra och underbar skådespelare!! Snyggt hår och smink och så är hon säker på sig själv och bryr sig inte om vad andra tycker om hennes stil ! tummen upp för kristen !! <3 :D
Tid: 17:58:25
Datum: 2010-08-04
Bäret
Hon är bra skådis och snygg.... :)
Tid: 18:47:14
Datum: 2010-08-05
Agnes
Hon är en superbra skådespelare som är med i mina favoritfilmer, hon är rolig och ser bra ut. Varför skulle jag INTE gilla henne? :)
Tid: 18:24:15
Datum: 2010-08-13
Love K-stew!
Jag älskar såå mycket med henne! Hon har en fantaskisk, rolig och härlig personlighet! Hon är förlåt om jag svär Skiiit Snygg! Hon är en av dom vackraste kvinnorna jag sett, Och! Hon är en FANTASTISK skådespelare! Jag önskar att jag hade Kristen som min kompis :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar