Vem bar den bäst? Isabel vs. Kristen vs. Megan

Vem bar kjolen bäst?
Modellen Isabel Marant, Kristen Stewart eller Megan Fox?


customer survey

Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Bild redigerad av: Jossan - Vid användning länka till kristens.se
Tid: 18:16:16
Datum: 2010-08-10
en förvirrad en
Hej!

jag jag har kollat på alla klipp som finns ute på youtube från TCA. men man får inte se när kristen vinner ? även fast att hon inte var där så står det att hon vann massa jag är lite förvirrad . :P finns det nått klipp som jag kan ha missat ? :) jättebra blogg föresten
Tid: 19:36:36
Datum: 2010-08-10
elin
Jag håller med personen ovanför jag ser inte heller när hon vinner (!?)
Tid: 20:09:03
Datum: 2010-08-10
Jossan - kristens.blogg.se
En förvirrad en & Elin: Alla priser presenteras inte på galan.
Tid: 14:35:29
Datum: 2010-08-13
Nessie
Kristen bar den helt klart bäst.

Hon är väldigt fin och gör sig väldigt bra på bild.

Jag avundas henne, faktiskt.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar