Dagens fråga

I början läckte det ju ut en massa bilder från filmningarna, nu när de är inom stängda drörrar tror ni att vi inte kommer att få se fler bilder föränn Summit släpper dem i HQ?
- Emma


Jag kan inte garantera att vi får se bilder, men jag tror ändå att det kan bli några. Känner jag Twilight-fansen rätt så är det alltid någon som lyckas få bilder på ett eller annat sätt. Jag har för mig att då Eclipse spelades in tog till och med paparazzifotograferna det till den extrema nivån att de använde sig av en helikopter för att få bilder (se nedan).


Bildkälla 1
Bildkälla 2

Skrivet av: Jossan
Tid: 22:15:33
Datum: 2010-12-05
Emma
Förhoppnings vis så blir det inte lika extremt med paparazzin som de blev förra året, både rob och kristen hade de ett helvete med paparazzin. Verkar som de är annorlunda nu, vi har inte sett bilder sen Brasilien. Skönt att säkerheten har ökat, och att de inte verkar som kristen och rob blir förföljda.
Tid: 22:35:26
Datum: 2010-12-05
Jossan - kristens.se
Emma: Nej, precis. Det är ju betydligt mer säkerhet med Breaking Dawn vilket jag tycker är bra. Några bilder någon gång kan vara kul, men inga där de blir förföljda eller så.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar