Favorit i repris: Den svenska presskonferensen

Den 21 juni 2010 på presskonferensen på Grand Hotel i Stockholm.






Jag kan verkligen inte förstå att jag faktiskt satt i det där rummet med dem... Åh, underbara minnen! (Läs om det här om du missade det.)

Skrivet av: Jossan
Tid: 16:06:03
Datum: 2010-12-08
Anonym
Hur kommer det sig att du var där? :)
Tid: 16:18:58
Datum: 2010-12-08
Jossan - kristens.se
Anonym: Jag vann en tävling i Metro och fick vara med under presskonferensen och sen skriva en artikel om det i tidningen. Fick även ett meet&greet så träffade Kristen och Taylor backstage på Hovet. :)
Tid: 16:33:32
Datum: 2010-12-08
rose
vilket är intressantast av klippen? (:
Tid: 17:58:39
Datum: 2010-12-08
Cissi
Jossan, i det mittersta klippet så säger kristen "I feel like she is awesome" och så pekar hon till höger (vänster för kristen) på väggen eller ngt.. Vem syftar hon på är awesome? Ulrika eller är det en tavla på väggen? :)
Tid: 18:31:31
Datum: 2010-12-08
Jossan - kristens.se
Cissi: Jag vet faktiskt inte helt säkert men tror att det satt en Eclipse poster där och hon alltså menade Bella.
Tid: 19:06:09
Datum: 2010-12-08
agnes
jossan, fick du prata med dom? vad frågade du o va svarade dom? hur länge fick ni träffas? var det innan eller efter eventet? vill veta allt:)
Tid: 19:58:35
Datum: 2010-12-08
Jossan - kristens.se
Agnes: Som du säkert kan lista ut har jag redan svarat på alla de där frågorna. ;) Detaljerad beskrivning på hela min dag då jag fick träffa dem hittar du här: [ http://kristens.se/2010/june/21-juni-oforglomligt.html ] Det känns väldigt onödigt att skriva allt igen.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar