Jossans samling

I lucka nitton lovade jag er en video där jag visar min samling med allt som jag äger som har med Kristen att göra. Tyvärr krånglar fortfarande videon, men har istället fotat allt nu. Det är ju alltid något.

Just nu sitter ingenting uppe på mina väggar som det har gjort tidigare. Jag fick till slut inte plats med allt. Nu har jag gjort så att en del av affischerna har satts in i ramar som ska upp på en vägg.

Affischer/posters.






Inramade posters/affischer som ska upp på min vägg.




Affischen jag skyddar med mitt liv.




Min Twilight-hylla. Allt fick inte plats, så ännu en hylla är på G.




Min bok med tidningsutklipp. Har inte satt in och fixar med den på jättelänge nu, men det ska jag snart ta tag i. Framsidan ser inte så rolig ut däremot. Har ni några tips på vad jag kan göra på den?



Några av sidorna inuti.



Tidningutklipp som ska in i boken.





Alla tidningar jag inte ens har orkar klippa ut från...



För minnets skull.


Min helsida i Metro.


Skrivet av: Jossan
Tid: 13:40:12
Datum: 2010-12-21
Fanny
gud kan inte du sälja den där boken till mig???? VILL HA! :D haha

Jätte häftigt jobb med boken, verkligen!!
Tid: 14:57:04
Datum: 2010-12-21
Malin
Du har kanske lite mer saker än vad jag har, men jag har ändå jävligt mycket grejer asså... Kanske också ska ta och fixa en Twilight-hylla men vet inte vart den ska få plats... Men får fixa det när jag flyttat hemifrån, haha! ;)



Jag är också på g att göra en sån där bok btw, måste bara hitta den perfekta boken först. För utklipp har jag massor av redan... men jag vill helst ha en A3-bok eller något, eftersom artiklar från Metro som är mycket större än vanliga måste få plats. :/ Du har inte något tips på större foto-böcker?
Tid: 16:34:55
Datum: 2010-12-21
Jossan - kristens.se
Malin: Något du kan göra är att köpa en bok i storleken jag har ungefär, eller mindre går det med A4. Sedan har du platsfickor eller liknande i så att man kan "vika ut" de större artiklarna.
Tid: 18:00:37
Datum: 2010-12-21
Sammy
hej jag undrar var du köpte den filmen in land of women ,snälla ge svar tack :)
Tid: 18:14:47
Datum: 2010-12-21
Jossan - kristens.se
Sammy: Det var faktiskt min mamma som kom hem med filmen en dag bara. Tror att hon köpte den på Coop eller ICA Maxi kanske.
Tid: 20:21:34
Datum: 2010-12-22
shann
damn girl ur a true fan awesome XD
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar