Lucka sex


I lucka nummer sex hittar ni...
Vinnarna i tävlingen som vi haft här på KristenS!

Vinnare av poster-pack #1: Selma
Det vinnande rimmet:
Här får du en samling på dina favoritlåtar, från en av dina undersåtar.
Du kan lyssna på den när du filmar in en scen eller när du vattnar orkidén.
T.o.m. när du leker med din katt, under en lång vinternatt.
Om du inte gillar presenten, så kan du ge den till producenten.
Då skickar jag över East of Eden som är din favoritbok så att du kan njuta av den i lugn och ro.

Julklapp: The Beatles Greatest Hits Collection

Vinnare av poster-pack #2: Lisa
Det vinnande rimmet:
Hoppas du får en underbar jul, och att du tycker min present är kul.
Kanske tillbringar du den med Rob, tillsammans kan ni få ett musikjobb.
På den här kan ni frambringa många sköna toner, har ni tur blir det skivkontrakt och inkomst på flera miljoner.
Jag är ett utav dina största fan, självklart vore det kul att få ge dig den i dina knän.
Jag önskar dig det bästa, och hoppas du använder den för det mesta.

Julkapp: Elgitarr med Kristen och Robert på

Vinnarna har blivit kontaktade via mail.  

Skrivet av: Jossan
Tid: 15:56:12
Datum: 2010-12-06
Lisa Bergström
Åååååååååh vad kul att jag vaann! :D :D :D

Tuusen tack till er! :D

Jag har inte fått något mail, ni kanske kan skicka om ? ;) <3
Tid: 16:41:05
Datum: 2010-12-06
Selma
Åh, haha. Det kom verkligen oväntat eftersom jag aldrig vinner något. Tusen tack!

Tid: 17:06:21
Datum: 2010-12-06
Jossan - kristens.se
Lisa Bergström: Har skickat igen nu. Om du inte fått det ändå, kolla i skräppost också eller så kanske du skrev fel mail?
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar