Lucka sjutton


I lucka nummer sjutton hittar ni... 
Jossans och Hannas favoritfrisyr/hårfärg Kristen haft.

Jossan:
Jag älskade det verkligen när det var tvåfärgat och riktigt slarvigt och ruffsigt a la 2008.


Hanna:
Jag älskar den brun/röda hårfärgen och att de är så där slarvigt från 2009.


Vilken av Kristen frisyrer/hårfärger gillar du bäst?

Bildkälla 1
Bildkälla 2

Skrivet av: Jossan och Hanna
Bilder redigerade av: Jossan
Tid: 01:01:11
Datum: 2010-12-17
merry
hennes blonda
Tid: 08:23:49
Datum: 2010-12-17
selma
gillar alla på kristen förutom joan jett frisyren men speciellt det hon har nu och det röda men hon är gudomligt vacker i det blonda också. den hon hade för "on the road"
Tid: 16:56:47
Datum: 2010-12-17
Adina
Den hon hade på Oprah Winfrey Show, åh vad jag älskar det!:D
Tid: 17:04:00
Datum: 2010-12-17
Anonym
den som Hannah tyckte om är även min favorit <3
Tid: 17:38:21
Datum: 2010-12-17
taika
Jag tyckte hon passade mest i sitt svarta hår ungefär till axlarna. Även om hon inte alltid fixade det var det hur snyggt somhelst!
Tid: 08:42:09
Datum: 2010-12-18
Johanna B
jag tycker båda är fina men den första tror jag tkr bäst om :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar