Angående rykten om Robsten

Jag har läst kommentarerna där några av er har tipsat om att Robert ska ha sagt att han och Kristen är tillsammans. Men hur startade ryktena? Jo, det var skvallertidningen The Sun som satte igång rykterna. Titta runt på The Suns hemsida så lär ni märka hur seriösa artiklar det finns där. Alla andra hemsidor som också har skrivit om Robs erkännande har länkat eller nämnt The Sun. Det betyder alltså att allt helt enkelt kommer från samma källa. Om Robsten går ut med att de har ett förhållande tror åtminstone jag att det gör det till en seriös tidning.

Hur många gånger har inte rykten cirkulerat om Robsten? Antagligen är det här också bara ett trick från en tidning som vill ha uppmärksamhet och sälja mer. Det är så det går till. Jag har för mig att det var The Sun som skrev att Kristen var gravid också.

Med det här sagt behöver det inte betyda att Kristen och Robert inte är tillsammans, men inte heller att de är det. Det är fortfarande oklart hur det ligger till. Jo, det finns en liten chans till att Robs uttalande faktiskt ägde rum. Men när de i så fall bekräftar det för en seriös källa, då skriver jag om det. På riktigt.

Jag hoppas att ingen tar illa upp av detta inlägg. Jag försöker bara att reda ut lite av förvirringen och förklara hur det ligger till.

Gossip Cop brukar berätta sanningen.
Tid: 18:49:32
Datum: 2010-02-24
Anonym
Håller med, gossip cop är brukar faktiskt ha rätt och i detta fall har helt enkelt the sun-reporten tolkat väldigt fritt utifrån ett väldigt vagt uttalande från rob. Ett väldigt fult trick som tyvärr säljer tidningar!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar