Extremt tråkig upptäckt!

Har upptäckt att det inte går att lägga upp inlägg på andra datum/tider än just när inlägget skrivs. Det betyder att om jag ska lägga upp de gamla inläggen från den andra bloggsidan så hamnar de på dagens datum. Så jag vet inte hur jag ska göra nu... Ska försöka maila de som har ansvar för Blogg Esse (blogg.se) och fråga om det är möjligt på något sätt att göra det bara att jag inte vet hur eller om de kan försöka fixa en funktion som är så i framtiden i alla fall. Då kanske jag senare kan lägga in inläggen.



Men om det inte går att ordna så får jag helt enkelt hoppa över att lägga upp de gamla inläggen. Otroligt synd! Har faktiskt inte så mycket till val. Funderar på att göra så att jag skriver högst upp i inlägget när det faktiskt är skrivet egentligen. Men vi får se hur det blir med det.

Om det blir så att de gamla inläggen inte hamnar här på Kristen S så kan ni fortfarande hitta dem på min gamla blogg som kommer att finnas kvar, men inte uppdateras efter den sista januari 2010.


UPPDATERING: Mailade och frågade om det och fick detta till svar:
Hej, i dagsläget finns tyvärr inte någon sådan funktion men den kommer att komma. Vet dock inte exakt när.
Det betyder i alla fall att alla gamla inlägg kommer att läggas upp, men det kan dröja. Hoppas att detta är okej med er! Jag vill verkligen att det ska bli så bra som möjligt det här. :)

Tid: 20:36:32
Datum: 2010-01-20
Hanna
Det här kommer bli toppen bra! :D

Vilket bra jobb du gjort! :D



Kram
Tid: 22:12:10
Datum: 2010-01-27
adina
jag tycker att din blogg är jättebra och du gör ett jättebra jobb med den! :D
Tid: 22:52:26
Datum: 2010-01-30
Ashley Tisdale Fanblogg
Hej! Jag driver en Ashley Tisdale fanblogg, ska vi länka varandra??:)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar