Kristen S: Vad? Hur? Varför? När?

Kristen S är en fansida om Kristen Stewart. Bloggen startade på kristenstewart.bloggplatsen.se men eftersom att den rautern var väldigt begränsad vad man kunde göra utséendemässigt bestämde jag mig för att flytta över sidan hit, till en blogg.se-domän där möjligheterna vad man kan göra med layouten är oändliga!

Kristen S är enbart en fansida om Kristen Stewart, inte om Twilight. Dock skriver jag mycket om de filmer hon är med i och om det är något nytt om dem. Då är det lätt hänt att det blir mycket Twilight eftersom det är därifrån hon är mest känd. Jag försöker att hålla sidan ganska opersonlig från mig, då jag bara är ute efter att dela med mig av allt med Kristen. Det kan hända att det blir små meningar om mig som driver bloggen (Jossan), men inte speciellt mycket. Om folk frågar saker i kommentarerna svarar jag oftast där eftersom det även kan vara andra som vill se svaret på frågan än den som skickade den.

Jag kommer att flytta över alla inlägg från den gamla sidan jag skrev på. Vilket är ett jättejobb jag har tagit på mig. Därför kommer jag inte att ta allt på en gång. Det lär märkas när nya inlägg fylls på. Men från och med den 1 februari börjar jag att blogga endast här på Kristen S. (Dock kanske överflyttningen inte är färdig så gamla inlägg kan dyka upp om ni bläddrar bakåt i arkivet.)

Om ni undrar något eller har synpunkter uppskattar jag verkligen om ni delar med er av dem! Skriv en kommentar, jag läser allihop, eller skicka ett mail till
[email protected].

Tid: 11:19:33
Datum: 2010-01-18
Erika
Nice design, I like it.
Tid: 17:25:13
Datum: 2010-01-18
Therese
Roligt att du flyttar över till blogg.se :)

Och jag tycker att du har fått till en riktigt snygg design också :)

Hoppas du får det roligt att blogga här och jag kommer of course följa bloggen!

Kramar
Tid: 20:07:11
Datum: 2010-01-18
Jolina
Jätte snygg blogg och kommer absolut följa den som jag gjorde/gör med den andra :D <3
Tid: 22:00:08
Datum: 2010-01-18
issa
Jättesnygg design,kommer absolut följa denna bloggen :)
Tid: 23:42:02
Datum: 2010-01-22
oliviia
grym design :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar