Eclipse



Jag gick på Eclipse idag för att det har var peace and love här så kände att jag inte orkade ner till stan när det var smokfullt med männinskor där. 2 dagar extra gjorde inte så jätte mycket. Jag tänkte att jag kunde berätta hur jag upplevde Eclipse.

Jag tyckte att Eclipse var jätte bra, den hade allt! Och den levde upp till mina förväntningar. det kändes som dom fick med det mesta från boken och jag gillade Kristens Skådespeleri.
Mina favorit scener var när Charlie "pratade blommor och bin" med Bella och när Edward friade med Bella. Jag gillade också scenen när Jacob kysste Bella på berget. Kanske någon som undrar om jag är Team Jacob men nej tyvärr jag är Team Bella.
Det negativa med Filmen var att,det kändes som dom stressade med filmen, den skulle ha varit  en halvtimma- en timma längre eller nåt sånt och att dom hoppade så mycket mellan scenerna.

Jag kan nästan inte välja vilken av Twilight filmerna som var bäst, Twilight hade en slags magi över sig då dom fokuserade bara på Bella och Edward, man blev bara förälskad i den filmen. New Moon var lite mer känslosam eller hur man kan säga. Man grät man skratt. Det var lite mer aktion i den än i twilight. Så den gillade jag också. Kan inte välja.

Jag satt brevid några tjejer som satt och fnittra hela filmen igenom och då menar jag hela så det var lite svårt och konsentrera sig på filmen. Men jag ska nu i veckan igen måste bara se den igen!

Är det någon mer som har sett den en till gång eller ska göra det?

Skrivet av: Hanna

Tid: 00:14:13
Datum: 2010-07-05
Madelene
Jag såg den för andra gången nu, ikväll! :) Herre jösses vad jag älskar filmen alltså! Och jag håller med dig - Kristen är verkligen jättebra! :D



Funderar nästan på att se den igen, men i så fall inte den närmsta veckan .. Om jag ser den för tätt efter idag så kommer jag fortsätta i evighet, tills de tar bort filmen från biograferna - Eller tills plånboken börjar bli tom! (a) ;) Ska nog ta och vänta en vecka. Eller två. Eller tre. Men absolut inte mer än så! ;)
Tid: 00:32:25
Datum: 2010-07-05
Linnea
Jag såg filmen på onsdagen, premiärdagen. Sedan såg jag filmen igen på fredagen samma vecka. Jag är helt kär i den! Man vill egentligen ha en fjärrkontroll och spola tillbaka om och om igen när ens favorit scener kommer! Någon som vet när den släpps på DVD? :)
Tid: 12:50:53
Datum: 2010-07-07
Isabelle
Jag och två kompisar ska se den igen ikväll. Den var ju så underbar!!!!! Men jag grät resten av filmen efter att edward hade friat... hahaha, jag är en sån nörd.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar