Kristen S: Frågestund

Nu har vi tänkt att vi ska dra igång en frågestund här på Kristen S om oss som driver sidan!

Det kan vara allt ifrån vilken tid vi brukar vakna på morgonen till vad vi lyssnar på för musik. Ni kan fråga oss saker om hemsidan eller mer personliga saker. Jag tror nog att ni förstår vad vi menar. Vi kommer att försöka svara på så många frågor som möjligt.

Så det är bara att börja fråga på! Fram till ungefär klockan 12 imorgon kan ni fråga. Svaren kommer upp imorgon.

UPPDATERAT: Nu är frågestunden avslutad. Svaren kommer om en stund!



Bildkälla

Skrivet av: Hanna och Jossan

Tid: 15:24:58
Datum: 2010-07-25
£lin
okej nu kommer de "några" frågor.

1. Började ni tycka om Kristen bara för hon var med i twilight eller började ni gilla hon innan twilight?

2 vilken musik lyssnar ni på?

3 vart bor ni (stad)?

4 vad skulle du/ni har gjort om kristen knacka på eran dörr?



de var mina frågor ;D

5

6
Tid: 16:07:32
Datum: 2010-07-25
Ellen
Hej :) Jag undrar om ni tror om Kristen kanske kommer till sverige igen?
Tid: 16:30:05
Datum: 2010-07-25
Sara
Hej!

Vilken film tycker ni Kristen är bäst i av alla hon gjort?

Vad är det ni gillar så mycket med Kristen? Jag själv älskar hennes personlighet som man kan se i intervjuer, att hon alltid verkar vara sig själv och ge så ärliga svar. Och är rolig :)

Har ni sett The Runaways än ? I så fall, vad tycker ni om den och om Kristen framträdande?



Läser er blogg varje dag, tack för att ni orkar uppdatera den så ofta som ni gör!



Tid: 17:05:27
Datum: 2010-07-25
Linda
Hej!

1.Jag undrar om ni har någon annan favorit kändis än Kristen?:)

2.Läser ni någon annan blogg, isf vilken/vilka?:)

Läser er blogg varje dag och jag gillar verkligen den! :D
Tid: 17:49:28
Datum: 2010-07-25
Emelie
Hej!



1. Jag undrar om kristen kommer att vara på teen choice award nu i augusti?



2. Hur gamla är ni som driver bloggen?



3. vem är er favorit av alla skådisar i twilight?



:)
Tid: 19:00:42
Datum: 2010-07-25
Nathalie
1. Vilken ska spela Reneesme i Breaking Dawn

2. Vilken favoritlåt har Kristen

3. Kristens favorit scene i Twilight, New Moon och Eclipse.

4. Hur kom ni på att ni skulle starta den här hemsidan?



Tack för att den här sidan finns jag kolllar på den varje dag och den är helt klart bäst. Tack så mycket tjejer! Ni förgyller mina dagar <3
Tid: 19:03:55
Datum: 2010-07-25
Ebba
Har ni något favorit Citat som kristen sagt?

Eran favorit film med kristen.

har ni affischer på Kristen i era rum?

:)
Tid: 19:17:14
Datum: 2010-07-25
Felicia
Kommer renesmee bli datagjord? :P



kommer ni att lägga ut bilder från inspelningen av on the road?

ni har väärldens bäästa blogg btw :)<33

Tid: 19:41:29
Datum: 2010-07-25
:)
Vet ni om Eclipse kommer komma ut i box som ( "Bellas box")..? :) och vad är eran favorit scen i Eclipse? Ni har en skiit Cool blogg!! ;D
Tid: 20:17:00
Datum: 2010-07-25
Agnes
Hej =)

Har ni sett "The cake eaters"? Ifall ni gjort det; hur kan man få tag i den?

Vet ni om Kristen är tillsammans med någon?

Om Kristen skulle komma över till er på middag, vad skulle ni laga för mat?



Kram =)
Tid: 20:48:34
Datum: 2010-07-25
Maria
Hur hittar ni all info som ni skriver om varje dag? Hur mycket tid lägger ni på bloggen om dagen? Helt grymma är ni, läser bloggen varje dag! :)
Tid: 22:01:29
Datum: 2010-07-25
kristen is my love
hallå .... nu kommer frågor '

1.asså det skulle bli lättare om man måste skriva sin e-mail kan ni inte ta bort den snälla jag är et fan av denna blogg
Tid: 22:07:16
Datum: 2010-07-25
gissa
i love kristen så här kommer frågor tjejer



1.kommer kristen lägga twilight-sagan bakom sig för on the road ?



2. asså kan ni säga ett citat från henne snälla så kan jag skriva neer det plizzz ?



3. asså var kan man köpa kristen filmer som är svenska hemsidor som på discshop kan man inte köpa in land of women so m jag vill ha suger jag vet



4. får man kopiera era kristen bilder ?



5.(sista frågan) jag blev jätte avis på dig jossan <333 när jag såg att du fick krama kristen så jag undra om jag få veta hur hon luktade ?
Tid: 22:09:07
Datum: 2010-07-25
gissa
frågor !

1. kommer kristen lägga twilight bakom dig för on the road ?
Tid: 22:32:09
Datum: 2010-07-25
moa
Vilken är eran favorit film, som kristen är med i?



Tid: 22:43:09
Datum: 2010-07-25
Sanna
Hur många av Kristens filmer har ni sett?
Tid: 08:41:34
Datum: 2010-07-26
Jennifer
Hej! jag undrar om man kommer att kunna se teen choice awards in något tv kanal??? eller kommer de att sändas live på internet??
Tid: 10:15:13
Datum: 2010-07-26
nathalie
1. Emily Browning var egentligen tänkt som rollen Bella Swan i The Twilight Saga. Tror ni att hon skulle kunna leva upp rollen som Bella?



2. Tycker ni att Kristen är en bra förebrild för ungdomar?



3. Robert och Kristen sägs vara tillsammans. Vad tror ni? Bara ett pr trick?
Tid: 10:47:12
Datum: 2010-07-26
Pauline
1. vet ni villken skostorlek kristen har?

2. villken färg har kristens bil på interiören?



kollar eran blogg ca fem gånger om dagen för att se om ni har nåra nya uppdateringar. Värdens bästa blogg!!!

Tid: 12:21:36
Datum: 2010-07-26
M
Ni kan väl börja ha typ dagens fråga(varje dag) eller veckans(varje vecka) fråga inlägg där vi får chansen att ställa frågor?:)



Vilken av Kristens filmer är eran favorit!?:)

Hur länge har ni gillat Kristen?

Vad tycker ni om för musik? Favorit band?

Andra favorit kändisar?

Favorit film?

Vilken hårfärg, frisyr tycker ni att Kristen passar bäst i?



:)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar