Nyhet! Kristen S Filmsida

Här kommer överraskningen vi skrev om igår. Nämligen Kristen S Filmsida! Det är en systersida till Kristen S med information om alla filmer som Kristen Stewart har medverkat i. Adressen är
kristens.blogg.se/film

Nu är det så att vi behöver lite hjälp med sidan för att få den fullständig.
Sidan kommer då att uppdateras allt eftersom.

Vi söker hjälp! Vill du bidra?
Vill du hjälpa till att skriva handlingen till någon eller några av filmerna?
Maila oss på Kristen S:
[email protected]
Döp mailet till "Film: [filmtitel]" och skriv handlingen i mailet.
Vi meddelar dig om vi använder just din text och skriver ut ditt (för)namn på sidan.
Har du en blogg skriver du den i mailet så länkas även den i ditt namn.



Skrivet av: Jossan

Tid: 13:39:00
Datum: 2010-07-28
Elin
Jag vill bara säga att jag beundrar er för vad ni gör. Det är väldigt motiverade att se peroner som är så intresserad av något (eller någon) och verkligen gör något med detta intresse. Och tack för att ni har fått mig att älska Kristen!

Kram!
Tid: 13:49:50
Datum: 2010-07-28
Jossan
Elin: Det värmer verkligen att höra något sånt! Jag är jätteglad att vi når ut till människor med sidan och så tacksam över att det uppskattas så mycket.
Tid: 14:52:56
Datum: 2010-07-28
moa
Skitbra idé! :)
Tid: 14:53:43
Datum: 2010-07-28
Anonym
Jättefin hemsida :D ni är verkligen jätteduktiga och motverade!! ;)
Tid: 19:22:01
Datum: 2010-07-28
Kristen Jaymes Stewart Crew
Jag vill vara med & bidra.



Men jag vill bara säga att the cake eaters kom ut 2007 och inte 2009 :p
Tid: 20:19:19
Datum: 2010-07-28
Jossan
Kristen Jaymes Stewart Crew:

The Cake Eaters kom ut på flera filmfestivaler 2007, men vi räknar med biosläpp för allmänheten.
Tid: 11:07:18
Datum: 2010-07-29
Kristen Jaymes Stewart Crew
sv:

det spelar ingen roll för Kristen var 16 när den kom ut (:
Tid: 11:35:54
Datum: 2010-07-29
Jossan
Kristen Jaymes Stewart Crew:

Det var hon säkert, när den kom ut på filmfestivalerna. Men den kom ut för allmänheten den 13 mars 2009, till och med begränsad [limited] då. Det står det i alla fall på de flesta hemsidor.
Tid: 23:10:14
Datum: 2010-07-29
Kristen Jaymes Stewart Crew
sv:

nää, den kom ut på dvd 2007.

Jag är säkert på det.
Tid: 23:13:59
Datum: 2010-07-29
Jossan
Kristen Jaymes Stewart Crew:

Inte enligt de allra flesta hemsidor, jag litar på dem tror jag. Men skicka en pålitlig källa så ändrar jag.
Tid: 11:32:30
Datum: 2010-07-30
Kristen Jaymes Stewart Crew
sv:

fast jag kolla nu, att den kom ut 13 mars 2009 :S

that's wierd.



Då hade ni rätt iaf (:
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar