Kristen, Taylor och Robert på framsidan av Entertainment Weekly



Just nu finns det två Entertainment Weekly ute i butikerna (vet ej om de finns här i Sverige än), en med Kristen på framsidan och en annan med både Robert och Taylor på framsidan. Jag skulle välja den med Kristen på helt klart!
Vilken skulle ni välja den med Robert och Taylor eller den med Kristen?

Skrivet av: Hanna
Tid: 18:39:16
Datum: 2010-06-25
Mary
Jag skulle helt klart välja Kristen. Jag var faktiskt ett fan av henne innan hon gjorde Twilight :)
Tid: 19:20:23
Datum: 2010-06-25
Madde :*
Den med taylor och robert, lätt ;)
Tid: 22:59:28
Datum: 2010-06-25
Caroline
jag skulle välja båda :D

Ni kan köpa tidningarna på de lite större Pressbyrå-affärerna! De har alltid ett stort utbud av engelska tidningar.

XOXO Caroline
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar