Tid: 22:01:00
Datum: 2010-06-18
hedwig
hej! har du några biljetter över till eventet?
Tid: 22:09:48
Datum: 2010-06-18
Jossan
Hedwig: Hade 2 biljetter över men de har redan tävlats ut, så tyvärr nej.
Tid: 22:13:01
Datum: 2010-06-18
moa
haha, du kommer förmodligen tycka att jag är ett weirdo som frågar det här, haha men jaja. Har du ett konto (haha vad heter det?) på kstewartfans där du heter jossanks? för jag vet att du heter jossan/josephine (eller hur du stavas) och sen när jag läste igenom kommentaterna på ett inlägg eller vad man ska kalla det så hittade jag denna kommentar:

I wonder what she'll wear on the fan-event here in Sweden at monday! And at the pressconference and meet&greets... 8)

(I'm so happy and nervous my stomach hurts. I've won a meet&greet with her and Taylor. And I'll be at the pressconference too!)



och jag vet ju att du har vunnit metro tävlingen.



HAHAH, GUD VAD JAG KÄNNER MIG STUPID SOM FRÅGAR, OCH JAAAAAA DU FÅR TYCKA ATT JAG ÄR TYP HELT SICK IN MY HEAD.
Tid: 22:18:32
Datum: 2010-06-18
Jossan
moa: Haha nejdå, du är inte alls weirdo. Det är jag! ;)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar