MTV Movie Awards 2010 - Video

Här kommer lite videor från MTV.
Kristen och Robert vann Best Kiss. Här är kyssen


Kristen vann Best Female Performance! Här är hennes tacktal.


Inte någon bra kvalite på videon. Kan lägga ut en bättre sen.

Tyvärr så missade jag MMA i år är riktigt sur! Jag hade ställt klocka på 01.45 men då ringde den inte. Den hade visst gått sönder mitt i natten. Men jag tänker nog se en av repriserna nu i veckan. Så det ordnar sig.

Skrivet av: Hanna
Tid: 18:53:50
Datum: 2010-06-07
Anonym
Rob ser så stolt ut över Kristen tycker jag:p
Tid: 19:55:23
Datum: 2010-06-07
Bloggar24.
bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Vi vill också att här ska små som stora bloggare få synas, kolla in! / Bloggar24
Tid: 20:14:40
Datum: 2010-06-07
Jaaaggg :)
What Just Happened visas på TV1000 Drama torsdag den 10/6 kl. 03.00-04.50 och på fredag den 11/6 kl. 19.10-21.00. Tänkte bara att ni (Jossan, Hanna) kanske ville veta det om ni inte redan visste...
Tid: 20:22:07
Datum: 2010-06-07
Jaaaggg :) (igen)
Oooopps. råkade bli 2 gånger...:)
Tid: 21:11:19
Datum: 2010-06-07
amanda
Finns det inga interjuer med de efter movie awards:)
Tid: 22:19:15
Datum: 2010-06-07
Hanna
Jaaaggg :): Tack så jätte mycket för tipset. Det ska jag tipsa om :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar