Vi ses på måndag

Lite Off Topic:
Jag kommer att åka till Göteborg i helgen så kommer inte att kunna uppdatera här. Sen åker jag direkt till presskonferansen och meet&greetet och efter det direkt till fan-eventet. Det betyder att det inte blir någon uppdatering från mig föränn sent på måndag (jag kanske hinner med ett inlägg eller två imorgon). Men när Hanna kommer hem så kommer hon som vanligt att göra ett bra jobb så länge!

Önska mig lycka till inför måndag. ;) Jag är sjukt nervös och har haft ont i magen sen jag fick veta det igår. Lovar att berätta allt sen när jag får! Ta en Metro på måndag förresten, jag kommer att vara med där då.

Skrivet av: Jossan

Tid: 20:38:40
Datum: 2010-06-19
Nessie
Åh lyckos dig, hoppas du får det jätteroligt!!!!!!1

Snälla kan du skicka en bild på min älskade föresbild: KStew???

SNälla snälla?

Ni har föresten en jääääätte fin blogg:)

Skicka i såna fall bilden till: [email protected]

Jag kan skriva källa på min blogg och så<3

MVH

Nessie KStewfan
Tid: 22:23:14
Datum: 2010-06-20
agnes
kan du inte skicka bilder till mig oxå? please? it would make my day, no wait, my year:-D [email protected]
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar