Material från NM DVDn

Lite irriterad är jag allt, får inte min New Moon DVD föränn på måndag verkar det som. Fick mail och sms att det hade kommit och vi kunde gå och hämta ut paketet, men det fanns inte på uthämtningsstället. Antar att det var att det hade kommit till själva posten då. Men jag är lite orolig också att det kanske har kommit bort. Ska få Bellas Box och den finns bara i 5000 exemplar i Sverige. Om den har försvunnit blir jag inte spciellt glad. Men jag får den säkert på måndag... Någon som det har blivit likadant för?
Så längre får vi se på lite klipp från DVDn på internet istället.



Kristens reaktion när Rob lutar sig mot hennes axel är ju oslagbar:


Extended scene med Bella och Charlie här.
7 minuter lång Eclipse sneak peak här.
Shooting in Italy (full version) här.
Tid: 17:42:50
Datum: 2010-03-21
Anonym
hon bara bort:P haha
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar