Nedräkning: 9 dagar till Kristens 20-års dag

Den 9 april fyller Kristen 20 år!

Hundratals fans har önskat henne grattis här, skriv en grattis-hälsning du med.

Tid: 20:25:10
Datum: 2010-03-31
amanda
hoppas att kristen får en bra födelsedag:)
Tid: 20:43:03
Datum: 2010-03-31
Agnes
Grattis till henne! Jag har en kompis som fyller år den 10:e april, så jag firar båda samtidigt :)
Tid: 11:09:20
Datum: 2010-04-01
lisa
Grattis till stora tjejen! :P
Tid: 14:13:56
Datum: 2010-04-01
Hannah
Hej jag älskar din blogg, även så mina kompisar!

men du uptaderar inte mycket, lite synd :(

kan inte du typ skriva lite om vart krsiten är nu och vad hon gör nu för tiden. typ visa nårga paparazzi bilder på henne då och då som ploppar upp på nätet. vi vill liksom veta mer vad kristen gör och sånt :D hare bra!!!
Tid: 14:58:23
Datum: 2010-04-01
Jossan
Hannah: Jag går fortfarande i högstadiet och är ju i skolan på dagarna. Så fort jag får chansen så uppdaterar jag. Brukar vara ungefär 3-5 inlägg varje dag och det tycker inte jag är så farligt lite. Jag försöker och kämpar! Men det finns inte alltid så mycket att skriva om. Om Kristen håller sig inne en hel dag och inga nya intervjuer dyker upp, kan jag inte göra så mycket åt det...



Och angående bilder och vad Kristen gör. Så fort det kommer paparazzibilder på henne så lägger jag upp det. Men man ska inte tro att det kommer nya hela tiden. Kristen är inte så att hon går ut varje dag, eller så "upptäcker" inte folk henne helt enkelt. När det finns någon information om vad Kris har för sig, jag lovar, jag skriver alltid om det.
Tid: 09:35:58
Datum: 2010-04-02
jjenniffer
GRATTIS ! :D



Men ? , tycker inte du att det är respektlöst mot kristen att lägga upp paparazzi bilder på henne ? ;'o .
Tid: 10:00:49
Datum: 2010-04-02
Malin
Ska bli kul o se om rob dyker upp.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar