Speak peak på Eclipse!

Det här är ju 100 gånger bättre än trailern vi fick här om dagen! Newborns, fighter, Volturi, inga varulvar men mer av själva varulvsstammen... Älskar det! Nu blev åtminstone jag mycket mer sugen på att se Eclipse, även om jag var det redan innan. Det här är vad jag har föräntat mig. Vad tycker ni?



Det är antagligen det här klippet som kommer att vara med på New Moon DVD:n. ;)
Tid: 22:03:27
Datum: 2010-03-13
maja
jag håller med dig! SÅ mycket bättre än trailern! fast jag har hört att det bara är en teaser trailer som är ute nu (dom brukar ju vara lite längre) så förhoppningsvis kommer det en till snart. ÅÅ JAG LÄNGTAR!!!

och din blogg är jätte bra förresten :)
Tid: 22:27:41
Datum: 2010-03-13
Jossan
Maja: Det stämmer att det är bara en teaser som är ute nu. ;) Men orkar inte skriva teaser-trailer hela tiden, haha :)
Tid: 03:21:18
Datum: 2010-03-14
Ziibra§
fan vad man längtar efter att ha sett detta!! Jag tror att teasern som summit lade ut under denna veckan är mer som en hälsning från David Slade där han bevisar att han prioterar kärlekshistorian, eftersom det har ju gått mycket snack om att han bara kommer fokusera på the action. Så det är härligt (ifrån vad jag har sett)att han balanserar både kärlekshistorian och the action på ett väldigt fint sätt. TVÅ TUMMAR UPP!!
Tid: 11:34:47
Datum: 2010-03-14
Jossan
Ziibra§: Inte hört det förut men blev väldigt glad nu när du sa det! :) Hoppas att det är så!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar