Vem bar den bäst? Kristen vs. Blake

Vem bar klänningen bäst?

Kristen eller Blake Lively (från Gossip Girl)?
 


Bildkälla 1
 
Bildkälla 2

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:13:22
Datum: 2010-03-25
amira
ja säger inte det här för att jag älskar kristen utan för at5t jag tycker vem som ar den bäst . och det är kristen från mig men . (ja gillar inte blake livelys guldiga grejer på axlarna , det blev för mycket på klänningen + att jag älskar kristens fot som sticker ut ur klänningen)
Tid: 19:35:53
Datum: 2010-03-25
felicia ♥
Blake. Fast grejjen är att i dom där prickarna på axlarna ligger det droger. Hon bar den i Gossip Girl. Det är liksom en del i serien.
Tid: 21:34:48
Datum: 2010-03-25
Jossan
felicia: Haha jag vet! xD Men det är ju inte droger i verkligheten ändå. :)
Tid: 22:43:18
Datum: 2010-03-25
issa
tycker faktsikt kristen, hon bär upp klänningen otroligt bra :) det säger jag inte bara för att kristen är min förebild och favorit, men den passar henne verkligen jättebra och spec till det där svarta långa håret.
Tid: 08:22:34
Datum: 2010-03-26
Sabina
med Robert Pattinson som accesoar, hur kan man misslyckas? ;)
Tid: 14:21:05
Datum: 2010-03-26
Malin
Blake! Det är svårt att se den riktigt på blake men jag vet att hon är skitsnygg o klänningar ser alltid perfekta ut på henne. Man får även tänka på att detta är en väl arrangerad modellbild på kristen medan bilden på blake är helt spontan.
Tid: 14:28:41
Datum: 2010-03-26
Anonym
kristen lätt!
Tid: 14:54:56
Datum: 2010-03-26
mallan asso en annan malin :P
kristen!!! så mycket snyggare!!
Tid: 14:55:29
Datum: 2010-03-26
Jossan
Sabina: Haha, jag älskar din kommentar! Dagens alltså! :D
Tid: 16:42:56
Datum: 2010-03-26
amanda
jag håller helt klar med Sabina:D
Tid: 17:03:50
Datum: 2010-03-26
Jolina
Jag håller med Sabina, hur kan Kristen inte vara snygg med snyggaste accesoar, men jag gillar fakitst Blake också... !
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar