Vill du hjälpa till?

Jag tycker att det är jättekul att driva den här sidan. Och jag vill alltid hålla den uppdaterad, jag försöker att lägga upp nytt minst två gånger om dagen. Men ibland är det ju självklart så att det inte går att uppdatera.

Finns det någon som kanske skulle vara intresserad av att hjälpa till här på Kristen S? Det behöver inte vara varje dag, kanske bara något inlägg då och då. (Eller ofta om man så vill det!) Skulle speciellt behöva hjälp de dagar då jag själv inte har möjlighet att gå in på datorn. Som till exempel i sommar kommer jag att vara bortrest en del men jag vill ju ändå att det fortfarande ska rulla på här.

Jag hjälper självklart till och tipsar om bra hemsidor och sånt. Kommentera det här inlägget eller skicka ett mail till [email protected] så kan jag lämna ut min personliga mail och vi tar resten där. :) Jag skulle verkligen uppskatta om någon vill hjälpa till med sidan. :D

• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar