Blött!

Kristen och Taylor var ju på en båttur igår. Och det blev uppenbarligen lite blött! ;D





Det roliga är ju att alla andra har regnjackor (som man antagligen får låna där), men varken Kris eller Tay har på dig det.


Fler bilder här.

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:19:14
Datum: 2010-05-30
smålandstjej
Hur har dom kunnat bli så blöta?xD

Hej!

Jossan!

Jag vet att jag e säkert 1 av 1000 andra som vill till hovet den 21 juni men som nt kan! Och jag vet att jag låter självisk nu men kan du nt snälla ge mig den biljetten ifall du har en över snälla!?

Du är världens bästa isåfall!<3

Du kan svara via e-post min msn är [email protected] snälla svar!<3
Tid: 20:35:51
Datum: 2010-05-30
Jossan
Smålandstjej: Det är inte säkert att jag ens kommer att få biljetter, jag måste lyckas få tag på dem. Och om jag lyckas med det är det ändå inte säkert. Hanna kanske ska med...

Det är andra som också vill ha den där resterande biljetten isf. Alla ska ha samma möjlighet, så tyvärr. Men var med i lottningen om det blir en! :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar