Tid: 14:21:01
Datum: 2010-11-15
Lina
jag undrar , är det bara jag som tycker Kristen har blivit smalar ?? :O
Tid: 15:44:36
Datum: 2010-11-15
Anonym
*Smalare
Tid: 15:47:36
Datum: 2010-11-15
ina-bina
Lina: Vet inte om hon blivit smalare, men hon har fått "order" på att bli mer fit inför BD :)
Tid: 15:52:23
Datum: 2010-11-15
Jossan - kristens.se
Lina: Jag tycker inte det, jag tycker att hon alltid har varit väldigt smal. Men det kanske stämmer. Precis som Ina-Bina säger så har hon ju fått direktiv att bli mer fit. Men jag tror inte riktigt att hon har gått ner i vikt så, iställer att hon kanske har lagt på sig lite muskler och fått bort det lilla "hull" hon nu hade. Det är vad jag tror i alla fall. ;)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar