Frågor till er

Våra videobloggar där vi berättar lite om oss själva och svarar på era frågor kommer upp senare idag. Under tiden är det så att vi är nyfikna om vilka ni är som besöker sidan, och därför vill vi veta mer om er! Bara att kopiera och klista in texten här under i en kommentar! (Låt stjärnorna vara kvar.)

*Namn*: 
*Ålder*: 
*Därför gillar jag Kristen*: 
*Favoritfilm*:
*Jag upptäckte kristens.se* (hur och när)
*Jag tycker såhär om sidan*:
*Övrigt*:


Orginalbild: Bildkälla
Vid kopiering/användning länka till KristenS.

Skrivet av: Jossan och Hanna
Tid: 16:47:34
Datum: 2010-11-23
Therese
Namn: Therese

Ålder: 16

Därför gillar jag Kristen: Jag älskar hennes personlighet och stil. Hon verkar inte bry sig om någon tycker att hon är fult klädd eller så, hon har sin egna personliga stil och det älskar jag med henne. Jag tycker att hon verkar vara en jättetrevlig tjej, rolig och väldigt jordnära.

Favoritfilm: Oj. Jag har sett så många filmer med henne. Jag tror jag faktiskt sett 18 st, och jag kan inte vänta tills jag får se Welcome to the Rileys. Men jag måste nog säga The Runaways & Adventureland. men The Messengers och Panic Room är också väldigt bra. Haha, alla hennes filmer är super :)

*Jag upptäckte kristens.se (hur och när)*: Jag upptäckte henne först i Twilight. Vet sen inte hur jag började bli beroende av henne, tror att det var så att jag ville se en film en kväll och så valde jag en som Kristen var med i. Och det var just The Messengers

Jag tycker såhär om sidan: Riktigt bra. Jag gillar att ni uppdaterar mycket varje dag, nya nyheter och med lite fanvideos också.

Övrigt: Hehe,Grattis på 1-års dagen :)

Tid: 17:11:08
Datum: 2010-11-23
Emma
Namn: Emma

Ålder: 22

Därför gillar jag Kristen: Tycker hon verkar var en sådan ball, rolig, intelligent och cool människa, gillar verkligen hennes personlighet. Hon är inte som alla andra och vågar säga vad hon tycker. Tycker hon är en fantastiskt skådespelskerska, gillar henne verkligen i filmen into the wild, adventureland, new moon , The runaways mm. Tycker också hon är otroligt söt och har cool klädstil.

Favoritfilm: Svårt att säga, gillar verkligen henne i into the wild, adventureland och new moon.

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag upptäckte denna sida i somras, tror de var någon gång i juli. Jag var lite sen med att upptäcka twilight, fick reda på de i våras. Och nu är jag verkligen en Twilight fan. Jag hitta er sida när jag sökte på kristens fansidor på googles.

Jag tycker såhär om sidan: Gillar verkligen sidan, är inne här varje dag. Och tycker ni gör ett jätte bra jobb med denna blogen. Det är kul att det finns kristen bloggar.

Övrigt: Skulle vilja säga tack för att ni har denna bloggen och allt jobb som ni lägger ner. Hoppas verkligen att ni kommer att lägga ner sidan.

Tid: 17:11:25
Datum: 2010-11-23
Bella
Namn: Isabella

Ålder: 19

Därför gillar jag Kristen: Hon är sig själv, och försöker inte passa in i något mall.

Favoritfilm: The Runaways tror jag. Otroligt bra film, som alla hennes andra.

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Tror det var för lite mer än ett halvår sedan, tänkte kolla om det fanns någon svensk blogg om henne, så hittade jag hit. :) Har tittat in flera gånger om dagen sen dess.

Jag tycker såhär om sidan: Den är väldigt bra! Ni uppdaterar flitigt och det är alltid intressanta saker att läsa.

Övrigt: Grattis på årsdagen! Hoppas det blir många mer ;)
Tid: 17:15:00
Datum: 2010-11-23
Anonym
Namn: Anonym

Ålder: 14

Därför gillar jag Kristen: Hon ä skitroligt i intervjuer, hon verkar vara snäääll,hon är en jätteduktig skådis, jag kan hålla på i timmar, men det hinner jag inte!:D

Favoritfilm: The Runaways. Fast jag älskar alla hennes filmer jag hra sett( typ 12). Jag vill verkligen se Welcome to the Rileys, och On the Road!!!

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Kom inte håg, men det spelar ingen roll för jag hittade den iallafall och läser den nu varje dag:D:D

Jag tycker såhär om sidan: Älskar den! Ni uppdaterar den väldigt mycket, vilket är grymt!

Övrigt: grattis! + Kristen är bäst!



Tid: 17:15:28
Datum: 2010-11-23
Elin
Namn: Elin

Ålder: 12

Därför gillar jag Kristen: För att hon är en sådan bra skådespelare och jag gillar hennes stil.

Favoritfilm: Eclipce

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag uptäckte kristens.se i en komentar på twilightsweden.se

Jag tycker såhär om sidan: Den är jätte bra. Jag är inne nästan varje dag om jag hinner.

Övrigt: Grattis på födelsedagen!



Tid: 17:20:16
Datum: 2010-11-23
Carro
Namn: Carro

Ålder: 15

Därför gillar jag Kristen: Gillar? Nej, älskar! För att hon är en perfekt förebild hennes personlighet är fantastisk oh jag tycket att hennes attityd och stil är helgrym! Sen så är hon så söt och är en riktigt go tjej! Jag avgudar bruden :)

Favoritfilm: Jag gillar alla filmer med Kristen. Men jag har fastnat lite extra för twilightfilmerna.

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag har läst den väldigt länge, Det började med att jag sökte på Kristen stewart på google och så kom den här hemsidan upp.

Jag tycker såhär om sidan: Jag tycker absolut att det är den bästa sidan med Kristen stewart! Det är kul att man får se bilder under inspelningar till filmerna hon gör, och alla videos och intervjuer som finns på er blogg.

Övrigt: Grattis på 1 års dagen :)
Tid: 17:24:18
Datum: 2010-11-23
Lina


Namn:Lina

Ålder: 14

Därför gillar jag Kristen: Jag tycker hon är själsäker och sig själv och bryr sig inte om vad andra tycker om henne ... , älskar hennes stil och så är hon ju en super bra skådespelrae

Favoritfilm: Twilight,The yellow Handkerchief

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): via google för typ halft år sedan !

Jag tycker såhär om sidan: super , bra info , bra uppdatering = Helt toppen

Övrigt: Grattis ,älskar eran design !! :)
Tid: 17:27:57
Datum: 2010-11-23
Selma
Namn: Selma

Ålder:17

Därför gillar jag Kristen: Åh, det finns så mycket att säga om varför jag ÄLSKAR Kristen. Jag har nog aldrig känt så här för en tjejkändis och kommer nog aldrig göra det igen. Jag älskar hur hon är sig själv och hur hon beter sig. Hur hon inte "gives a shit" om vad människor tycker om henne och att trots detta får hon världens snyggaste kille & jag älskar även hennes personlighet, vilket jag nyss förklarade iofs, och hennes stil och hennes stora talang, skådespel.

Favoritfilm: Det finns verkligen många. Into the Wild & The Runaways men även Speak.

Jag upptäckte kristens.se: Genom Metro. När Jossan vann tävlingen och så. Sedan den dagen besöker jag sidan i princip tre gånger per dag.

Jag tycker såhär om sidan: Jag älskar den. Jag älskar att det finns ett jävligt nice ställe för svenska Kristen- fans ( som det finns för lite av ) att träffas och se vad som händer i Kristens liv.

Övrigt: Grattis på ett årsdagen och jag hoppas att vi får många fler. Keep up the GREAT work.

Tid: 17:30:46
Datum: 2010-11-23
Madelene
Namn: Madelene

Ålder: 17

Därför gillar jag Kristen: För att jag tycker hon är en grymt bra skådespelerska, och verkligen tar till sig alla roller hon spelar - Och LEVERERAR!! Jag tycker också att hon är en väldigt bra förebild, då hon står för sina åsikter, klär sig som hon själv vill och är sig själv till 100%! Jag håller också med Therese, och tycker att Kristen verkar som en väldigt trevlig, rolig och jordnära person! :)

Favoritfilm: Ännu har jag inte sett Kristens alla filmer, men den jag hittills tycker hon är bäst i, måste nog vara The Runaways! Jag hade från början inte så jättehöga förväntningar på filmen, men W-O-W alltså! Filmen tog mig med storm, och oj oj oj vad bra Kristen och Dakota är i den! Men egentligen tycker jag om alla hennes filmer som jag sett! (a) Bl.a. Twilight, Eclipse, The Cake Eaters, Adventureland och Panic Room är klara favoriter! :)

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag upptäckte sidan i somras, i samband med Eclipse-premiären. Om jag inte minns helt fel, så kom jag in på sidan genom en slump, då jag satt och tittade runt på nya bloggar (jag var inne på en hemsida, och där hade Jossan eller Hanna kommenterat och länkat hit). Jag är verkligen glad att jag hittade hit, med tanke på att detta direkt blev (och är fortfarande) min enda "måste-läsa"-blogg jag besöker varje dag! :)

Jag tycker såhär om sidan: Jag älskar den! Ni har riktigt bra uppdateringar och skriver om intressanta saker! Ni har också en väldigt snygg design, och jag älskar att ni har flera headers! Den innehållsrika menyn är också riktigt bra! :) Samtidigt ser jag väldigt mycket fram emot den nya designen! :)

Övrigt: Tack för en superbra blogg, och fortsätt såhär så är jag säker på att flera läsare kommer hitta hit! :) Och såklart: Grattis på ett-årsdagen! :)
Tid: 17:32:09
Datum: 2010-11-23
k
Namn: k

Ålder: 14

Därför gillar jag Kristen:

Hennes personlighet,hon bryr sig inte om vad andra tycker och tänker om henne!

Favoritfilm:

ouuuff!denna var svår.jag tycker att hon spelar bra i alla sina filmer.men jag måste säga The Runaways & alla twilight filmer.

Jag upptäckte kristens.se (hur och när):

Jag sökte faktiskt på google,tror jag sökte på kristen stewart blogg...för ett tag sedan!

Jag tycker såhär om sidan:

Tycker att sidan är oerhört bra,läser den flera gånger om dagen!älskar den

Övrigt:

bäst,finns det så mycket mer att säga?



grattis till 1-årsdagen!
Tid: 17:33:27
Datum: 2010-11-23
Emma
Namn: Emma

Ålder: 16

Därför gillar jag Kristen: Gillar hennes personlighet. Hon verkar så otroligt snäll och så äkta. Hon är verkligen sig själv och säger vad hon tycker. Dessutom tycker jag att hon har en riktigt cool stil och så är hon ju såklart en grymt bra skådespelerska!

Favoritfilm: Svårt att välja. Gillar nästan alla av hennes filmer. Topp tre filmer är iallafall The Runaways, Adventureland och Into the Wild.

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Om jag inte minns fel så var det i början av Januari i en kommentar på TwilightSweden.

Jag tycker såhär om sidan: En riktigt bra sida som jag besöker flera gånger om dagen. Ni uppdaterar ofta med bra nyheter. Lätt den bästa Kristen sidan :)

Övrigt: Grattis på 1-årsdagen! :)
Tid: 17:38:53
Datum: 2010-11-23
martin
Namn: Martin

Ålder: 17

Därför gillar jag Kristen: För jag brukar somna till hennes filmer ;)

Favoritfilm: ööh, när dom slåss mot andra vampyrer och vargar, värsta hero filmen

*Jag upptäckte kristens.se (hur och när)*: Jag känner ju en av skaparna, måste ju va snäll o följa ;D

Jag tycker såhär om sidan: Fin röd färg, bra såhär till julen :)

Övrigt: Ha en bra dag, Och god jul :)
Tid: 17:48:08
Datum: 2010-11-23
Linda
hej!



namn: Linda

ålder: 15



jag gillar kristen för att hon är en bra skådespelare :], och jag älskar verkligen twilight-filmerna.. och jag tycker att hon är väldigt bra när hon spelar bella, för hon är liksom en vanlig tjej ...



favoritfilm: twilight-filmerna

upptäckte: jag upptäckte kristens.se, när jag sökte på google , på kristen och bloggar :] jag tror att det var i sommras någon gång jag hittade bloggen :]



jag tycker: jag tycker att sidan är jätte bra! och ni uppdaterar super bra! :]

jag har också en blogg och jag skriver mycket om twilight-gänget :]

och jag undrar hur fixade ni eran design så fin?, gör ni den själva?



övrigt: ni har en jätte fin sida! ha det bäst!



kram linda
Tid: 17:52:30
Datum: 2010-11-23
Jossan - kristens.se
Linda: Tack! Det är jag som gör designen på bloggen. Använder mig av Photoshop Elements 7.0 till våra headers och bilderna i designen. Sedan har jag lärt mig hur man använder html-koder och grunderna på [ http://designadinblogg.se ]. När man kan grunderna och har lärt sig hur bloggen är uppbygd så är det inte så svårt! :)
Tid: 17:59:14
Datum: 2010-11-23
Fanny
Namn: Fanny

Ålder: 14

Därför gillar jag Kristen: Oj, wow. Jag tycker att hon är en otroligt bra skådespelare och jag har sett alla filmer som hon har medverkat i. Jag har ju ingen aning om hur Kristen är som privat person i verkligheten, men det som man ser av henne i intervjuer är en person jag minst sagt blivit galen av. Hon är som en förebild för mig?

Favoritfilm: The Green Mile, The Lovely Bones, Juno. Jag gillar verkligen Twilight-filmerna men jag är egentligen ett fan av böckerna och har blivit galen i en hel del andra filmer istället.

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Någon gång nu i våras, april kanske? Jag klickade in på en av era kommentarer på en Twilight blogg och hittade hit, sedan dess är jag fast.

Jag tycker såhär om sidan: Den bästa Kristen hemsidan! Utan tvekan. Och uppdateringen är grym, och alltid med bra inlägg. Jag gillar designen också! Jag tycker faktiskt att hemsidan är perfekt. :)

Övrigt: Grattis på 1-årsdagen!

Tid: 18:07:56
Datum: 2010-11-23
Adina
Namn: Adina

Ålder: 13

Därför gillar jag Kristen: Jadu, det finns så mycket underbart med henne! Först och främst hennes skådespeleri, hon är den duktigaste skådespelaren som någonsin levat på denna jord! Sedan gillar jag hennes personlighet, hur hon är sig själv. Hon är den sötaste, och jag blir glad så fort jag hör hennes röst, den är underbar!

Hon är en underbar förebild!:)

Favoritfilm: Twillighrfilmerna såklart, Dear John, The last song och Panic Room!:D

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Hm... jag minns faktiskt inte. Men det var några månader sedan...

Jag tycker såhär om sidan: Underbar!:D Ni bloggar mycket, och med bra texter. Fin design och bra nyheter helt enkelt! Om ni vill förbättra skulle det vara att översätta de engelska texterna, men det har ni nog inte tid till XD

Övrigt: Grattis, grattis:)

Tid: 18:22:09
Datum: 2010-11-23
Julia
Namn: Julia

Ålder: 15

Därför gillar jag Kristen: Hon verkar var en så jordnära person istället för att vara en snobbig diva och dessutom är hon en grymt bra skådespelerska

Favoritfilm: Favvofilm med Kristen är Twilight

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag sökte för ett litet tag sedan på Kristen blogg på google.

Jag tycker såhär om sidan: Den är väldigt bra. Ni uppdaterar mycket vilket jag tycker mycket om

Övrigt: Stora grattiskramar från mig!!!
Tid: 18:24:55
Datum: 2010-11-23
em
Namn: Em

Ålder: 23

Därför gillar jag Kristen: hon är så grymt cool, gillar allt med henne, hon skådespelar från hjärtat, det är någonting med henne som man verkligen bara fastnat för,

Favoritfilm: eclipse, the runaways

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): för några veckor sedan när jag googlade kristen boggar, jag är inne flera gånger om dagen men förljer även andra bloggar

Jag tycker såhär om sidan*: jag vet inte om det är ni eller alla andra som tar efter, men är man inne på en blogg och ser ett inlägg vet man precis vad som kommer i nästa blogg, det är lite tråkigt att det inte är personligare, klart att när det är nyheter så förstår man ju att det är samma, men när det inte är några nyheter och bara för att fylla ut är det trist när det är samma fangjorda youtubeklipp i alla bloggar.

Övrigt: gillar bloggen jättemycket, grymt vilket jobb ni lägger ner på den.



Tid: 18:54:15
Datum: 2010-11-23
Emma


Namn: Emma

Ålder: 16

Därför gillar jag Kristen: För att hon ä en fntastiska skådespelare som verkligen får en att känna med henne i filmen. Det spelar ingen roll vem hon spelar jag blir alltid på hennes sida!

Favoritfilm: Land of Women och Eclipse

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag googlade runtpå Kristens namn i hopp om att hitta info och bilder på henne och hamnade då på eran förra sida och jag har följt er sen dess!

Jag tycker såhär om sidan: Den är jättebra! Roliga klipp, bra info, fina bilder ochlätt att hitta på. Eran design är färgglad men ändå lugn så man stannar gärna kvar på sidan läääänge! Det bästa är såklart all denna lite udda info, om ni föstår vad jag menar, t.ex. "Visste du att?". All mix av olika info källor som videos, text och blder gör att sida flyter på mer och det är super! Era regler är också super. Ni är tydliga med vad ni vill på sidan, inga papparazzibilder och reklam till exempel!

Övrigt: Fortsätt som ni gör, det är fantastiskt!
Tid: 19:03:54
Datum: 2010-11-23
Emma
Namn: Emma

Ålder: 15

Därför gillar jag Kristen: Hon låter sig inte påverkas av andraoch hon verkar jättesnäll. Kristen har en cool stil och hon är en av världens bästa skådespelerskorna just nu ! Det är sjukt hur bra hon är !



Favoritfilm: Min favoritfilm med Kristen är "Speak" och "Adventureland". Men jag är jättesugen på att se "On the Road" och jag längtar verkligen !



Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag upptäckte kristens.se genom en kommentar på twilightsweden.se. Jag vet inte riktigt när det var men bloggen låg fortfarande kvar på bloggplatsen (eller vad det hette) och jag hade läst den i runt två veckor innan ni bytte till blogg.se :)



Jag tycker såhär om sidan: Jag tycker bloggen är jättebra. Ni uppdaterar ofta och det är kul när ni engagerar era läsare i form av polls och Kristen S modespel :) Eran twitter är också bra för ni uppdaterar väldigt ofta (speciellt jossan) :)



Övrigt: GRATTIS PÅ 1:ÅRSDAGEN !
Tid: 19:19:20
Datum: 2010-11-23
Asta
Namn: Asta

Ålder: 13 år

Därför jag gillar Kristen: Hon är sig själv, och låter inte berömmelsen ändra henne, och hon väljer sina filmer efter hur hon känner, inte efter hur mycket populära eller hur mycket pengar hon kommer att få för de.

Favorit film: Det blir en svår en,gillar egentligen alla hennes filmer, men tyckte att hon var fantastisk i Speak.

*Jag upptäckte kristens.se (hur och när)*: Genom att google lite på bra fan-sidor :)

Jag tycker såhär om sidan: Jag älskar den! Sjukt bra asså, ni gör ett jävligt bra jobb!

*Övrigt: GRATTIS PÅ 1-ÅRS DAGEN! :)*
Tid: 19:26:20
Datum: 2010-11-23
taika
Namn: taika

Ålder: 13

Därför gillar jag Kristen: Hon är otroligt cool, om man säger så. Jag älskar henne som skåderspelerska och jag älskar hennes stil. Jag har aldrig träffat henne men skulle verkligen vilja det. Har ju sett henne på interjuver & sånt och hon verkar så himla skön.

Favoritfilm: New moon och The messengers men gillade henne också i speak nä det här va svårt. Gillar henne i typ alla filmer.

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag kommer faktiskt inte ihåg! Det var kanske ett år sen, jag hittade bloggen och började följa den direkt eftersom jag avgudar Kristen.

Jag tycker såhär om sidan: Den är awesome! Ni är verkligen bra på att uppdatera, jag älskar bilderna ni lägger in. Ni gör ett sjukt bra jobb!

Övrigt: Grattis på 1-års dagen :D



Tid: 19:42:07
Datum: 2010-11-23
Anonym
Namn:S

Ålder:19

Därför gillar jag Kristen: Såg otippat en intervju med henne där hon snackade ganska mkt om sig själv, hon prickade mig när hon snackade om stones mfl band. hon läser gamla böcker och liksom gillar att snacka om det i intervjuer, just då läste jag steinbeck, så det vär rätt läskigt fast det som är det sjukaste är att i intervjuer har hon samma tix som jag dra i luggen liksom? Det var då jag liksom var tvungen att kolla in henne närmre. Det var då jag insåg vilken sjukt duktig skådespelerska hon är, tycker det är sjukt beundransvärt att hon är en sådan genuin skådespelerska.

*Favoritfilm (med kristen då)*: Skit svår fråga, Into the wild är ju i sig nästan en kult film. The Runaways är ett band min mamma lyssnade på när hon var liten - därmed har jag fått hennes kassett band när jag var liten, blev ju helt betagen av att verkligen få se historien bakom bandet. Speak är annars väldigt stark - ser verkligen fram emot Welcome to the rileys som säkert är minst lika stark. Klart On the road med , sjukt bra bok.

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Feter intervjun som jag tror jag läste så googlade jag henne och där var ni! Sen dess har jag kollat in en då och då.

Jag tycker såhär om sidan: Jag tycker ni är duktiga och ni verkligen engagerar er.

Övrigt: Grattis på årsdagen :)

Tid: 20:26:50
Datum: 2010-11-23
micaela


Namn: micaela

Ålder: 13

Därför gillar jag Kristen: jag gillar Kristen för att hon är så otroligt skön och cool. Vissa kan säga att hon är ganska avslappad också, men jag kan tycka att i de flesta intervjuer så är hon ganska nervös, vilket jag tycker är helt okej för en ung skådespelerska att vara. Dock är det väldigt synd att hon röker, det hoppades jag på att hon kunde skippa, men annars är hon en av mina större förebilder, helt klart. Älskar hennes humor också.

Favoritfilm: (tyvärr är det ingen med Kristen i), PS I love you

Jag upptäckte kristens.se (hur och när):jag tror att det var för ca ett halvår sedan. Jag kollade runt lite på google efter större sidor/bloggar om "twilightstjärnorna" och hittade eran. Tyckte den såg intressat ut och det var den ju också. Det är så sjukt roligt att kolla in här varje dag. Ni ska veta att jag ÄLSKAR eran sida! (L)

Jag tycker såhär om sidan: jag, som jag sa så ÄLSKAR jag eran sida!

Övrigt: stort grattis på årsdagen! :)



Tid: 20:39:27
Datum: 2010-11-23
Alva
Namn: Alva

Ålder: 17

Därför gillar jag Kristen: Därför att hon är så duktig på det hon gör, och för att hon har så nice attityd, typ det här är jag, om du inte gillar det, så bryr jag mig inte :)

Favoritfilm: Speak :D Den är så otroligt bra, och att det tar upp tunga ämnen är också mycket bra. Det är även fantastiskt att se hur bra Kristen kan spela en roll och få fram en känsla utan speciellt många repliker :)

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag läste i kommentarerna på TwilightSweden.se och klickade på länken xD Har följt bloggen sedan dess, det är typ ett år sedan :D

Jag tycker såhär om sidan: Jag tycker att sidan är jättebra :D Det är väldigt nice att det kommer uppdateringar varje dag, även när det är torrt om nyheter så finns det alltid något intressant att läsa :)

Övrigt: Grattin på 1 års dagen :D Och ni e Awesome :D



Tid: 20:49:33
Datum: 2010-11-23
Lisa.e (Lovisa)
Jag har kallat mig Lisa.e på några hemsidor, men jag heter Lovisa egentligen. Vet inte varför jag kallar mig själv Lisa.e, ganska töntigt, fråga mig inte varför.



Namn: Lovisa

Ålder: 15

Därför gillar jag Kristen: Jag tycker hon är så jädrans ball, och tycker hon är bra skådis! :) En egen personlighet liksom!

Favoritfilm: Favoritfilm med Kristen eller i allmänheten. Med Kristen är det nog Into the wild eller Twilight, i allmänheten är det nog Twilight och Avatar!

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Jag lästen en annan blogg: http://twilightmovie.blogg.se/ och jag tror ni har länkbyten och och då klickade jag mig in här och fastnat här! Jag skulle tro att det var lite innan sommaren?!

Jag tycker såhär om sidan: Oj, den är grym! Det är så jäklans tur att det finns Kristen galna människor (inget dåligt) som vill göra en blogg om henne, och eran blogg får 5 av 5 toasters! Ni uppdaterar bra och ni verkar jätte snälla. Toppen blogg, jag diggar den staaarkt!
Tid: 21:02:19
Datum: 2010-11-23
Lisa
Namn: Lisa

Ålder: 13

Därför gillar jag Kristen: Hon är cool och är sig själv. Hon är en fantastisk skådespelare med skön stil.

Favoritfilm: Twilightfilmerna ;D

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): 2010...eller förra året minns inte riktigt, jag såg en länk hit tror jag.

Jag tycker såhär om sidan: Bästa sidan ever! :D

Övrigt: Grattis på 1 årsdagen på KristenS!



Tid: 22:04:06
Datum: 2010-11-23
Katte
Namn: Katte

Ålder: 19

Därför gillar jag Kristen: Hon har en grymt cool attityd, hon är helt unik och vågar stå ut från mängden vilket alltid är en grym egenskap ur en goth tjejs synvinkel;) Hon är också en oerhört begåvad skådespelerska och en av de få som får mig att känna att vilken film hon än är med i, så kommer den vara bra för hon är med i den. Så duktig är hon verkligen.

Favoritfilm: Innan var det alltid the cake eaters men efter jag såg the runaways.. oj, inte bara en av mina musikidoler men också en av mina favorit skådespelare som spelar rollen! Inte sett WTTR än men den lär nog komma på topp i listan också så som det verkar hehe.

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Förra året möjligtvis, kommer inte riktigt ihåg, inte heller hur ^^

Jag tycker såhär om sidan: Den bästa sidan jag hittat hittils om man bortser från alla paparazzi bilder hehe:) Men ni uppdaterar väldigt ofta vilket är ett stort stort plus! Jag går ju in varje gång jag är uttråkad och då är det roligt att det alltid är något nytt upplagt ^^

Övrigt: Kan vara den enda på den här sidan som inte är ett fan av twiligt filmerna haha ;) Älskar böckerna mer än någon annan jag läst (okej de och anna karenina) men älskar böckerna för mycket för att kunna tycka om filmerna. :)



Tid: 22:06:02
Datum: 2010-11-23
Lilly Cullen
Namn: Linnea

Ålder: 13

Därför gillar jag Kristen: för att hon är sig själv och låter inte papparazzi och negativ kritik komma åt henne. Hon är en jättebra skådespelare och varierar sina val av roller så att hon inte fastnar för samma typ av roll hela tiden (som t.ex. hugh grant och jennifer aniston)

Favoritfilm: Eclipse, Into the wild och adventurland (mina favorit filmer med Kristen då)

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): jag läste att Jossan hade komenterat på twilightsweden så jag tryckte på länken där för att kolla sidan.

Jag tycker såhär om sidan: Och det visade sig ju att den var riktigt bra! ni uppdaterar mycket och skriver bra saker, är även glad för att ni inte har med paparazz :D

Övrigt: älskar sidan!



Tid: 22:17:24
Datum: 2010-11-23
Pernilla
**Pernilla

**13

**Bra skådespelare,rolig m.m!

**Om jag inte ska ta Twilight filmerna blir det The messengers!

** (hur och när): Kommer inte ihåg,det måste ha varit någon länk på en annan blogg...kan det vara ett halvår sedan tro!?

** Bra sida om Kristen Stewart!

** Grattis! =)



Tid: 20:51:13
Datum: 2010-11-24
Bäret
Namn: Kimberly

Ålder: 16

Därför gillar jag Kristen: För att hon är så jävla bra skådis! Och söt!

Favoritfilm: jag måste nog säga twilight filmerna! Men Adventureland är oxå bra och the cake eaters, men jag vill se wttr och the runaways! :D

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): jag vet inte riktigt hur jag upptänkte hemsidan men jag tror att det så att jag var ute på nätet och kollade på lite andra bloggar och så hitta jag kristens.se och så fastna jag här och så har jag läst bloggen varje dag sen dess

Jag tycker såhär om sidan: Den är bäst, ni är alltid först med info tycker jag, när jag kollar in på andra kstew bloggar känns det som att de har härmat er. ;)

Övrigt: Kristen är bäst, fortsätt blogga som ni gör för ni är bäst!
Tid: 21:33:53
Datum: 2010-11-24
Madde
Namn: Madelene

Ålder: 16

Därför gillar jag Kristen:hon är en helt fantastisk skådespelare och så gillar jag henne som person och hennes stil.

Favoritfilm: min favorit är the runaways

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): när vet jag inte men det var ganska länge sen. jag sökte på internet efter sidor om kristen och så hittade jag kristens.se och tyckte att den var jättebra så jag är typ in varje dag och läser.

Jag tycker såhär om sidan: jag tycker att den är jättebra. ni skriver mycket intresant som man inte får reda på någon annan stans.

Övrigt: ni gör ett jättebra jobb med sidan.
Tid: 20:41:04
Datum: 2010-11-25
Agnes
Namn: Agnes

Ålder: 14

Därför gillar jag Kristen: Hon är en stor inspirationskälla för mig, är en superduktig skådis som är med i mina favoritfilmer och många fler anledningar :)

Favoritfilm: The Twilight Saga-filmerna, The Runaways (med Kristen, annars är det Remember Me också!)

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Började läsa lite innan ni bytte till blogg.se från bloggplatsen! Klickade mig vidare från en kommentar som Jossan hade skrivit på Twilightsweden.

Jag tycker såhär om sidan: Superbra! Intressant och välskrivna inlägg om en av mina favoritskådespelare.

Övrigt: Fortsätt precis som ni gör! Go Kristen!<3
Tid: 20:57:12
Datum: 2011-03-09
Alice
Namn: Alice

Ålder: 12

Därför gillar jag Kristen: Hon är en superduktig skådespelerska och en stor förebild. Jag gillar även hennes stil och hennes egna sätt att vara på.

Favoritfilm: Twilightfilmerna. Men jag gillar Adventureland också!

Jag upptäckte kristens.se (hur och när): Det började med att jag tyckte att twilightfilmerna var väldigt bra, och så undrade jag vem som spelade Bella, så jag sökte och fick fram att det var Kristen! Sen vet jag inte riktigt hur det har gått till, men nu gillar jag henne skarpt!

Jag tycker såhär om sidan: Jättebra! Står mycket om hennes filmer och bra uppdatering!

Övrigt: Fortsätt i samma takt! :D Fortsätt också med att skriva om när Kristen kommer att vara med på tv och när man kan rösta på henne till ex. bästa skådespelerska!

• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar