Jossan berättar: Welcome to the Rileys

Igår (19/11) såg jag Welcome to the Rileys på den nordiska premiären som ägde rum under Stockholms Film Festival på biografen Saga.

Jag såg den med en kompis och vi hade båda väldigt höga förväntningar. Vi blev verkligen inte besvikna trots våra förväntningar. Filmen var helt underbar! Man kan inte lista ut hur filmen slutar vilket är ett stort plus. Känslan man fick i början av filmen höll en fast under hela de 110 minutrarna. Åh, gå och se filmen när den kommer ut på bio sen, verkligen! Jag ska definifivt se den igen!
Dock ångrar jag lite att jag tittat igenom alla klipp som kommit ut från filmen så många gånger. En eller två gånger hade räckt för när det var något jag kände igen var det mest det jag tänkte på.

Kristens skådespel i den här filmen är nog det bästa vi sett hittills. Hon var, som alltid, helt fantastisk men det var något väldigt speciellt den här gången. Jag glömde hela tiden bort att det faktiskt var Kristen och inte Mallory på riktigt.


Såg du också filmen igår? Vad tyckte du?

Har ni några frågor är det bara att fråga så kan jag svara på den bland kommentarerna. Vilket sätter en liten *spoilervarning* på kommentarerna för er som inte sett filmen.


Orginalbild: Bildkälla
Vid kopiering/användningen länka till Kristen S.

Skrivet av: Jossan
Tid: 19:01:02
Datum: 2010-11-20
Emma
Nu blir jag jätte sugen på att se filmen, kunde tyvärr inte se den igår eftersom jag inte bor i Stockholm, bor i skåne. Men ska absolut se den när den kommer ut i januari. Väntar såå tills januari. En fråga; var de fullt på bio igår? Och vad hade folk för reaktioner på filmen?
Tid: 19:04:40
Datum: 2010-11-20
Jossan - kristens.se
Emma: Japp, det var utsålt. Så hela salongen var fullsatt. Riktigt kul!

Hmm... några klappade i slutet av filmen så jag antar de gillade den i alla fall. Men jag vet inte riktigt. Jag kände två andra tjejer som också var där och de sa att de tyckte att den var jättebra! :)
Tid: 19:11:37
Datum: 2010-11-20
Emma
Jag var där ! Filmen var helt underbar, håller helt med dig, och jag kommer definitivt gå och titta på den igen när den har premiär ! Längtar redan !
Tid: 19:45:10
Datum: 2010-11-20
Emma
Jossan: Gud va kul att det var slutsålt. kul att filmen blivit så populär..
Tid: 19:45:54
Datum: 2010-11-20
elin
Vad hände på slutet ? :)
Tid: 20:14:51
Datum: 2010-11-20
Jossan - kristens.se
Emma: Ja, verkligen! När jag berättade för mina klasskamrater att jag skulle och se WTTR så sa de att de hade hört talas om den. Jätteroligt, eftersom de varken är Kristen- eller Twilight-fans!



Elin: Det tänker jag inte berätta. Du får gå och se filmen ;)
Tid: 22:27:46
Datum: 2010-11-20
Emma
Gud vilken pärs jag och min kompis hade när vi skulle ta oss dit ! Vi blev lite sena och hade tur att de släppte in oss, hehe. Så vi missade 5-8 minuter av början :(
Tid: 22:32:28
Datum: 2010-11-20
Jossan - kristens.se
Emma (#2): Jobbigt med två Emma nu, haha. Jahaa, så det var ni som kom sent! Fick inte ni sitta på helt olika platser då? :/
Tid: 15:38:17
Datum: 2010-11-22
Emma
Jossan: Haha jo det var nog vi... ;) Jo det fick vi men det fanns två platser precis bakom varandra så jag satt framför henne så det var ingen fara ;) Hehe
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar