Kristen på flyget till Brasilien


Kristen och Robet på flyget ner till Brasilien. Det är ett fan som har tagit bilden och så här skriver hon på sin twitter:

I'll die. Kristen Stewart and Rob Pattinson in my flight! In the seat-side!


Källa 1
Källa 2
källa 3

Skrivet av: Hanna
Tid: 13:44:51
Datum: 2010-11-05
Therese
oh herregud vad jag skulle dö om jag skulle sitta på samma flygplan som Kristen! Aee lyckliga tjej som fick åka med samma flygplan..
Tid: 14:03:20
Datum: 2010-11-05
Marre
åh hoppas att alla lämnade dom ifred under resan,!
Tid: 17:13:35
Datum: 2010-11-05
Anonym
åh gud jag skulle med dö :) lyckliga dom som sitter på det flyget
Tid: 18:31:17
Datum: 2010-11-05
elin
tänkte när ni inte hittar så mkt på/vad kristen gör "tomt i kristen världen" så kan ni gärna slänga in några fanvideos för de är så jäkla roligt å kolla på :D
Tid: 18:45:40
Datum: 2010-11-05
Aphrodite
Ursäkta...åker inte dem privatplan eller typ något mer lyx? xD HAHA wtf
Tid: 20:00:52
Datum: 2010-11-05
Lisa
Den där tjejen som tog bilden borde bli inspärrad och få mobilen konfiskerad. Förstår ni vilket intrång på deras privatliv detta är? Tydligen hade det kommit ett terroristhot mot flygplatsen, och då ombokar de alla kända personers flyg och ändrar deras namn. Det är därför Kristen och Rob inte flög första klass. Stackars människor säger jag bara, som måste stå ut med fans som inte visar någon respekt.
Tid: 20:18:42
Datum: 2010-11-05
micaela
vadå är hon i/påväg till brasilien nu, eller va det länge sedan?



P.S håller med Lisa, gillar inte när fans tar en massa bilder på kändisar när dom egentligen inte borde. Snacka om att tränga sig in i deras privatliv. Även om det är kul att veta vad dom har för sig och gör så kan man ju tänka efter om du skulle vara känd och folk tog en massa bilder på dig hela tiden... säger bara en sak; en synd.
Tid: 23:22:34
Datum: 2010-11-05
Fanny♥
Ja jag håller också med Lisa.

Det är alltid roligt att från datorn höra allt nytt om vad dom har gjort under dagen, och vart dom hållt hus. Jag själv skulle bli helt galen ifall jag åkte i samma plan som Kristen & Rob, wow. Jag kan inte ens föreställa mig den känslan...

Men att denna tjej lägger upp bilden på nätet leder ju till en massa komplikationer, man borde visa respekt. Herregud det måste vara en mardröm att leva med folk springandes efter en hela dagarna, aldrig få vara ifred...
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar