Kristen S Veckopost [v. 47]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker.

Skrivet av: Jossan
Tid: 11:04:51
Datum: 2010-11-28
micaela
Jag och det flesta av era andra läsare längtar så otroligt mycket efter eran nya design här på Kristen S, men jag undrar bara hur ofta ny byter och vad ni inspereras utav (förutom Kristen alltså). Är det typ att ni har det mer "vitt" och ljust när det är vinter, och typ lite mer somrigt när det blir sommar igen? :) Tacksam för svar via melj! :)
Tid: 11:18:18
Datum: 2010-11-28
Jossan - kristens.se
Micaela: Är det okej om jag tar det här så att fler kan läsa svaret?

Förut bytte vi design ungefär varannan månad, men det var då inte så stor skillnad på de olika designerna. Den vi har just nu har vi däremot haft sedan i somras. Så helt enkelt, det är väldigt stor skillnad på hur ofta vi byter.

Det är ju jag som gör designen, men vad jag inspireras av... Jag har inget sådär speciellt som jag tänker "åh, så ska jag göra!" utan det är nog mer omedvetet som jag inspireras av andra bloggar och även "proficionella" hemsidor. Även årstiden lite också. Den som används just nu är ju ganska höstig, den som kommer upp på sidan snart är mer vintrig. Men jag känner inget måste att bara för att det är en ny årstid så behöver bloggen få ett nytt utséende. Jag fixar med designen när jag känner för det bara, och av en slump, eller kanske snarare omedvetet, så blir den i ett tema som passar.

Designen kommer upp i början på december. Snart är väntan över! ;)
Tid: 14:56:28
Datum: 2010-11-28
Alexandra
Ni har verkligen en underbar blogg!



Besök gärna min blogg: www.nogg.se/twilightdreams

Kram Alexandra:D
Tid: 15:52:24
Datum: 2010-11-28
Julia
Kolla gärna min fanfiction blogg där jag skriver 2 ffs =)

novellls.blogg.se
Tid: 16:44:37
Datum: 2010-11-28
Denise
Hej kolla gärna in våran blogg djurochnatur.bloggplatsen.se och våran hemsida djurochnatur.Webs.com där ni även kan bli medlem! :D

kram, Denise & Emma
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar