Kristens double, Roberta i en ny intervju



Roberta Thaise, Kristens stunt i Brasilien har blivit intervjuad. Roberta pratar om både Kristen och Robert.

F: Vi har hört att du har sagt flera gånger att folk tycker att du och Kristen liknar varandra. Vad tycker du om det?
R: Kristen är så vacker, hennes skönhet är så gudomlig att bara saken att någon tycker att vi liknar varandra är en stor ära. 

F: Tog du några bilder med Kristen och Robert?
R: Nej.

F: Kommenterade hon någonting om att ni liknar varandra?
R: Nej.

F: Kan du berätta något om scenerna för oss?
R: Allt jag kan berätta för er är att scenerna är FANTASTISKA. Vänta bara. Jag är säker på att ni alla kommer att älska dem.

F: Hur reagerade du när du visste att du blivit antälld som stuntkvinna i en filmserie som är känd över hela världen, men tusentals fans?
R: Jag blev smickrad och väldigt glad, jag visste om det stora ansvaret!

F: I slutet av inspelningen, kände du att du kunde ha hjälp till mer än du gjorde eller att du kunde gjort något annorlunda?
R: Tack gode gud så gick allt bra. I skulle inte ha gjort något annorlunda.

F: Hur var din relation med Robert och Kristen? 
R: En profisionell relation. 

F: Tror du att Rob och Kristen tyckte om Brasilien?
R: Tja, det är svårt att svara på, men jag tror att de gillade Brasilien väldigt mycket.

F: Om du kunde definera Kristen med ett ord, vad skulle det vara? Och Robert?
R: Kristen är förtjusande och Rob är humoristisk.

F: Du pratar inte engelska. Hur kommunicerade du med de som jobbar med produktionen?
R: Pratade spanska.

F: Vad var ditt första intryck av dem? Ser de ut som ett riktigt par?
R: De är Hollywoods sötaste par. Kristen är väldigt älskvärd och alla kan se att Rob är kär i henne.

F: Är du ett Twilight-fan? Vad tyckte du om Kristen innan ni filmade? Och efter?
R: Jag ser inte mig själv som ett Twilight-fan, men ett Kristen-fan. Och att få känna en idol är spännande. Nu vill jag se alla Twilight-filmerna och jag köpte precis den senaste boken och jag kan inte sluta läsa. Jag tror att det slutar med att jag är ett fan trots allt...


Översatt av Jossan. Vid kopiering/användning länka till KristenS.

Källa 

Skrivet av: Hanna och Jossan 
Tid: 17:04:05
Datum: 2010-11-30
Mona
Hmm, Roberta kanske inte är så dum trots allt...
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar