Scout Taylor Compton pratar om roadtrip med Kristen

The Indie Spiritualist har intervjuat Scout Taylor Compton som är Kristens vän och spelade mot henne i The Runaways.

TIS: Så om jag skulle fråga dig om den bästa dagen i ditt liv, vad är den första saken som du kommer att tänka på?
STC: Den bästa dagen i mitt liv?

TIS: Ja, jag vet är den är svår.
STC: Ja, åh hjälp. Antagligen är de bästa fyra dagarna i mitt liv när jag tog en roadtrip med Kristen Stewart och vi åkte till Ohio från LA för att se Rob (Zombie) uppträda. Det var bara en så allmänt fantastisk upplevelse för mig.



Översatt av Jossan. Vid kopiering/användning länka tillbaka till KristenS.

Källa
Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 11:22:47
Datum: 2010-11-25
emma
Så gulligt, älskar att de åkt på road trip tillsammans. Verkar som de är riktigt bra vänner. . Kul också att de inte blev upptäckta av paparazzi. Man tror att de blir förföljda mycket, men de är så mycket som vi inte få se. Och de är ju bra, för kristen förtjänar ett privatliv.
Tid: 07:33:32
Datum: 2010-11-26
Cissi
Scout taylor compton medverkade i rob zombies filmer ( halloween 1 och 2) kanske därför hon även gillar musiken..
Tid: 07:38:15
Datum: 2010-11-26
Cissi
hehe jag igen. Hittade ett klipp där rob zombie säger att han gillar kristen :) http://www.youtube.com/watch?v=UlIpJ2hcOvc&feature=related
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar