Bilder på Kristen & Rob från igår

Igår synted Kristen och Robert till i västra Hollywood då de lämnade en restaurang.



 

     

    

     


Fler bilder här.

Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 10:42:36
Datum: 2010-10-05
Elina
Var var dom igår? någon som vet.
Tid: 10:51:35
Datum: 2010-10-05
Jossan - kristens.blogg.se
Elina: Det står i inlägget, på en restaurang i västra Hollywood. Finns chans att vi får mer exakt info senare.
Tid: 11:03:22
Datum: 2010-10-05
elina
ups jag såg de nu =). Innan när jag tittade på fotona så hade du inte skrivit någon text.
Tid: 11:05:03
Datum: 2010-10-05
Jossan - kristens.blogg.se
Elina: Det är sant, hann inte skriva ut det för ville få upp fotona så fort som möjligt bara. Nu vet du i alla fall!
Tid: 15:06:47
Datum: 2010-10-05
Anonym
samtidigt som jag är jätte glad över bilder så tycker jag lite synd om om dem, de får aldrig vara ifred från fotografer, de ser ju inte direkt glada ut. Men det är som sagt även kul att se bilderna på dem men man förstår ju hur jobbigt det måste vara att hela tiden ha fotografer efter sig. Bilden på när de sitter i bilen, har Rob sin hand på hennes ben eller ser det bara ut som det ?
Tid: 15:27:53
Datum: 2010-10-05
Rosa
Tycker så synd om dom! Hemskt!!!! tycker såna bilder borde vara förbjudet att publicera,dom ser så olyckliga ut!
Tid: 17:01:41
Datum: 2010-10-05
Elin
Är det bara jag eller ser Robert helt galen ut!?
Tid: 18:18:11
Datum: 2010-10-05
Fanny
Tidigare har jag verkligen tyckt om att se en massa paparazzi fotade bilder på Rob och Kristen. Det är väl antagligen fortfarande kul att se lite bild bevis när man hört att dom träffats någon stans...

Men det är helt sjukt hur dom är förföljda överallt var dom än går. Och dom ser verkligen ut att lida.



Det här klippet såg jag om och om igen innan jag verkligen insåg vad som egentligen inträffade i klippet. Stackars Rob!

http://www.youtube.com/watch?v=PBf3ZW8vhYA
Tid: 18:45:00
Datum: 2010-10-05
Lovisa
Jag håller med det sista inlägget.. Guh man får ju lite ont i magen när man ser hur mkt dem blir förföljda... Man önskar man kunde göra något... Så jäkla knepigt!
Tid: 19:26:50
Datum: 2010-10-05
Asta
Håller helt med några av de som kommenterat innan! Jag menar,visst det känns kul att se bilder av de,men det känns fruktansvärt hemskt. Jag skämdes även lite när jag kollade på bilderna. Det är känns ju lite som om det var privat...Och de ser ju inte heller direkt glada ut. Och de kanske inte vill att folk ska kalla de för Robsten,de kanske bara vill vara för sig själva,så får vi väl låta de vara det!
Tid: 19:51:54
Datum: 2010-10-05
amanda
Jag såg precis videon som Fanny skickade och det är ju jättesynd om honom:(
Tid: 20:30:41
Datum: 2010-10-05
Carro
blir fett sur, visst, det är kul att veta att dom umgås och att dom förhoppningsvis är tillsammans. Men asså kan dom inte få ha ett privatliv HERREGUD!
Tid: 21:37:47
Datum: 2010-10-05
Anonym
såg oxå videon, fy vad hemskt, stackarn och stackars dem vad jobbigt. okej om fotograferna tar en bild, det räcker väl, varför ta miljontals bilder på tex när han sätter sig i en bil? hur intressant är det? Tänk om detta leder till att de inte orkar vara tillsammans mer eller att de inte tycker omm att spela in de två sista filmerna och att det inte blir lika roligt som de andra och att de inte pallar alla paparazz och slutar som skådesplare? Låt dem vara för vi vill ha kvar vår Robsten <3 vi fans måste stötte dem och visa att vi inte tycker att det är okej med all denna hysteri och fotografering.
Tid: 15:15:01
Datum: 2010-10-06
julia
okänd: jag tror inte dom skulle lägga ner sina karriärer för några sjuka papz. Visst det kanske inte trivs med att alltid bli förföljda, men de har faktiskt valt yrket. Och blir man känd följer även dessa sjuka konsekvenser. Men that´s it.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar