Dagens Fråga

Hur kommer det sig att det väldigt ofta står "Access is denied. You do not have access rights to view this entry." när man klickar på källorna ni anger? Lite trist :/
- Ina-Bina

Jag tar upp det här för jag tror att det kan vara bra att veta. Vi använder oss mycket av communities på Livejournal och många av dessa är låsta. Så för att kunna se våra källor krävs det ofta att man för det första måste bli medlem på Livejournal, och sedan gå med i just det communityt. Sedan kan man se allt innehåll på alla våra källor!

Jag heter jossanks där, känn er fria att lägga till mig som vän! Några av de communities vi använder mest är:
- K Stewart Fans
- Team_Kbitch
- Kristen Owns Me
- Fierce Bitch Stew

Skrivet av: Jossan
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar