Kristen S Veckopost [v. 39]


Kommentera vad du vill här, och känn dig även fri att göra reklam för din blogg/hemsida/twitter!

Spam (ett flertal upprepade inlägg för att göra reklam för sin blogg) bland kommentarerna raderas. Ett inlägg med reklam räcker. Fortsätter spamningen eller missbrukas det kommer vi att stänga av möjligheten att kommentera för dig.

Skrivet av: Jossan
Tid: 23:14:17
Datum: 2010-10-03
Anonym
Kommer kristen ha " kärleks scener" med tom sturridge in filmen On the road?
Tid: 08:36:18
Datum: 2010-10-04
agnes
den karaktär som hon spelar, har det i boken. så de e nog ganska troligt
Tid: 16:33:42
Datum: 2010-10-04
Jossan - kristens.blogg.se
Agnes: Tack för att du hjälpte till med svaret! ;) Jag har själv inte så jättestor koll på mer "fördjupad" handling i On the Road så det uppskattas.
Tid: 22:27:35
Datum: 2010-10-04
agnes
de e lugnt, jag har läst boken så jag svarar gärna på frågor :)
Tid: 17:15:51
Datum: 2010-10-05
Anonym
Hej jo det är såhär, jag åker buss 2 dar i veckan (det drar 25) för jag vill inte åka med mina föräldrar jämt. jag går i 5an men nu vill de skjussa mig varje dag det vill inte jag kan ni hjälpa mig?
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar