Livestream till Regis & Kelly

Live with Regis & Kelly där Kristen ska gästa idag börjar om ungefär 45 minuter (15:00). Här finns en livestream länk (det går även att trycka på bilden nedan). Jag kommer att sitta och kolla på programmet, vilka är med mig?

UPPDATERING: Jag hittade länken på en annan Kristen-hemsida, men tydligen verkar den vara till fel kanal.

UPPDATERING: Nu ska det fungera! Det gör det i alla fall för mig. Jag hoppas bara att det är rätt nu, och inte en repris.

UPPDATERING: Tyvärr var det en repris. Ska försöka leta reda på en som fungerar, hjälp gärna till och skicka länkar bland kommentarerna. 

Vi lägger upp videor från YouTube sen när det finns online istället!


Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 14:42:05
Datum: 2010-10-19
Malin
Vad kul att det fanns en live-streaming(?) till den kanalen så man kan se intervjun live! För den är väl live? Hur som helst samtidigt som i USA. :) Så yes, jag ska kolla iaf!
Tid: 15:02:56
Datum: 2010-10-19
Malin
Är du säker på att det är rätt länk? Det visas något om att ta bort fett just nu? :s
Tid: 15:04:34
Datum: 2010-10-19
Jossan - kristens.se
Malin: Hittade länken på ett annat Kristen-community, så är inte säker. Hmm...
Tid: 15:05:12
Datum: 2010-10-19
Anonym
tror att det har blivit lite fel va? det här är ju doctors
Tid: 15:11:47
Datum: 2010-10-19
Malin
Ja, nu funkar det för mig också!
Tid: 15:15:31
Datum: 2010-10-19
ina-bina
Malyn: Du menar att du ser Kristen nu? Jag ser fortfarande Doctor Oz :/
Tid: 15:18:31
Datum: 2010-10-19
ina-bina
Jaha, nu kom jag också till rätt länk efter att ni uppdaterat. Men Regis sa att det var måndag den 18:e, så tja... det verkar tyvärr vara en repris...
Tid: 15:19:42
Datum: 2010-10-19
Jossan - kristens.se
Har skrivit i inlägget att det är en repris, men man måste kanske uppdatera för att se det.
Tid: 15:22:15
Datum: 2010-10-19
Malin
Nej, nu när jag uppdaterade här i bloggen så ser jag att det är en repris. Det kanske vore bättre att länka till videon när den kommit ut efter att den har visats om man inte är säker på länkarna nästa gång? Nu är det ju ändå fler än mig som suttit här och försökt kolla men så är det fel länkar, ganska irriterande faktiskt även om du förmodligen försökte vara snäll och tipsa om det.

Men som sagt, isåfall är det ju bättre att du lägger upp videon efter den visats så att det slipper bli några missförstånd/fel.
Tid: 15:23:25
Datum: 2010-10-19
Jossan - kristens.se
Malin: Videon kommer att läggas upp vilket som, och jag sitter själv väldigt irriterad på att det inte fungerar.
Tid: 15:31:54
Datum: 2010-10-19
ina-bina
Jossan: Klart det inte är ditt fel, du och många andra har ju bara blivit felinformerade. Tråkigt såklart, men det är tråkigare när folk klagar på er som försöker vara besökarna till lags!



Klippet kommer säkert ändå ut på nätet om bara en stund, eller i "värsta" fall ikväll :P
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar