Skrivbordsbakgrunder

Hur ser eran skrivbordbakgrund ut? Har ni som mig, alltid en bild på Kristen? Ta en printscreen och visa!

Ladda upp bilden genom text Tinypic, Photobucket om du har användarkonto där eller någon annan bilduppladdningssida och klistra sen in länken i en kommentar.

Så här ser mitt skrivbord ut just nu (klicka om du vill se större):


Några bakgrundbilder, bland annat den jag använder, från Scream Awards (1377x768):

 
 


Vet du inte hur man tar print screen?
Klicka på knappen på tangentbordet som det står PrtSc SysRq på. Öppna sen programmet Paint, högerklicka och välj klistra in. Sedan är det bara att spara bilden.

Bilderna är redigerade av Jossan, men okej att använda privat (alltså som tex skrivbordbakgrund). Laddar du upp dem på din blogg eller hemsida så länka till Kristen S.

Skrivet av: Jossan
Tid: 20:01:28
Datum: 2010-10-23
Madelene
Såhär ser min bakgrundsbild på datorn ut! :) (Klicka på länken!)

http://madelenesterner.blogg.se/images/2010/bakgrundsbild_113588897.png

Tid: 20:14:27
Datum: 2010-10-23
Emma
Hej! Först vill jag säga att eran sida är hur bra som helst, jag läser den varje dag. Jag har just nu en animerad skrivbordsbakgrund, hela tiden en massa Kristen bilder som byter av varndra. Detta är min favorit ju nu!

http://i51.tinypic.com/28v6dd3.jpg

Tid: 15:38:38
Datum: 2010-10-24
Z
Kristen går på ett sånt j*vla sexigt sätt!!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar