Video från Matsuhisa


Tack Emma för tipset!

Skrivet av: Jossan
Tid: 17:01:06
Datum: 2010-10-11
Evelina
Vet att ni redan är två bloggare här, men ville ändå fråga om ni tänkt på att ha en bloggare till? Det är ju svårt att få tiden att gå ihop med jobb, skola o.s.v. Det är först nu jag själv har insett att jag har tid som räcker till :) Eftersom jag isf är väldigt intresserad så ville jag fråga, samtidigt som jag förstår om ni tycker att det räcker som det är :)

Tid: 17:06:41
Datum: 2010-10-11
Jossan - kristens.se
Evelina: Tack för att du bryr dig och vill hjälpa till! Men just nu känner vi att det räcker med två bloggare och att vi klarar det ganska bra. Dessutom har vi redan lite kontakt med en tjej som kommer att finnas där om vi behöver hjälp. Men tack så mycket ändå! :)
Tid: 17:21:02
Datum: 2010-10-11
Anonym
Har ni nångång tänkt på att vara paparazzi fria ?? :O
Tid: 17:34:00
Datum: 2010-10-11
Jossan - kristens.se
Anonym: Vi har fått den frågan tidigare och gett svar på varför vi inte är det. Läs här: [ http://kristens.se/2010/august/dagens-fraga-3.html ]
Tid: 17:55:38
Datum: 2010-10-11
Evelina
Okej, va synd :/ men jag förstår vad ni menar :) men om det i någon gång i framtiden behövs så kan ni bara kontakta mig via mail :P haha. Nä, men jag e faktiskt seriös :) (har helt konstig humor men jaja :P) haha förlåt :) men ja, som jag sa, jag e seriös :)
Tid: 17:56:37
Datum: 2010-10-11
Evelina
Ville bara tilllägga att jag har erfarenhet av egen blogg :)
Tid: 18:13:22
Datum: 2010-10-11
Jossan - kristens.se
Evelina: Absolut, tack! :)
Tid: 19:54:53
Datum: 2010-10-11
amanda
Känns konstigt att kolla på denna video, som jag invaderar i deras privatliv :/
Tid: 19:13:31
Datum: 2010-10-12
amanda
ellerhur amanda jag håller med, jag tycker synd om dom. att dom måste ha paparazzis med sig överallt! :/



Tid: 22:29:35
Datum: 2010-10-13
Lilly
har slutat kolla på såna här videor nu för att jag känner mig jätte skyldig, vi snokar ju faktiskt i deras privatliv. Eftersom jag respekterar dem så mycket så kollar jag inte på bilder och videor på deras privatliv. Jag vet att de vill hålla de för sig själva :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar