Tid: 16:26:10
Datum: 2010-09-05
Anonym
Jag gillar er blogg, men jag skriver bara vad jag tycker okej jag ska väl inte gå i på er blogg nå mera
Tid: 16:38:37
Datum: 2010-09-05
Anonym
Jag e nog lite avunsjuk ni har typ världens snyggaste blogg medans jag har världens fulaste
Tid: 17:20:08
Datum: 2010-09-05
Johanna
hej har ni sett vampires sucks?

Kollade den precis och min fråga är ifall det är kristen/Bellas röst dem klipps in i den då när Edward lämnar henne och hon sitter på stolen (oktober,November och de)
Tid: 17:37:45
Datum: 2010-09-05
Jossan - kristens.blogg.se
Johanna: Jag har sett den, och nej, det är inte Kristens röst. ;)
Tid: 17:58:59
Datum: 2010-09-05
Johanna
okej tack för svaret:) men en sak till jag undrade är om hon kommer göra någon tv interjuv snart?
Tid: 18:00:58
Datum: 2010-09-05
Jossan - kristens.blogg.se
Johanna: Det ser inte så ut, tyvärr. Eftersom hon inte har någon promotion för tillfället så brukar det inte bli så många intervjuer. Men i oktober kommer Welcome to the Rileys ut på bio i USA så om vi har tur så kan det bli någon då.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar