Material från "Breaking Dawn" på Empire Moive Con


Exklusivt material från Breaking Dawn kommer att visas på konventet Empire Movie Con i London i helgen, under EOne's uppvisning lördag morgon.

At Empire Movie Con 1 we got clips from Twilight. At Empire Movie Con 2 we got clips from New Moon. At Empire Movie Con 3 we got ... NOTHING. We had no Twilight Saga clips. How did we cope? Fear not though, as Empire Big Screen have just confirmed that there will be exclusive Breaking Dawn footage this weekend. HOORAY!


Läs mer här.

Det finns ingen info om ifall det här materialet kommer att släppas online senare.

Skrivet av: Jossan
Tid: 00:11:01
Datum: 2011-08-11
Linnea - ISb
Hejsan :)

Du jag håller på och designa om min blogg och skulle jättegärna vilja ha en sådan ruta med dropdown som du har vi kategorier och affiliates, kan du berätta vart man hittar en sån så skulle jag var evigt tacksam :)
Tid: 00:36:26
Datum: 2011-08-11
Linnea - ISb
Svar: Tack så hemskt mycket! Letade överallt förutom DDB, duuh såklart det borde finnas där om någonstans!

Du en sak till som jag inte hittar på DDB, det är så att bilderna i min meny inte vill lägga sig brevid varandra utan ovanpå varandra, hur fixar man det?
Tid: 00:48:19
Datum: 2011-08-11
Alexandra
Förstår nt, kmr dem släppa ut material på nätet eller kommer det vara en 'live streaming'? Om du förstår vad jag menar.... :P
Tid: 00:51:38
Datum: 2011-08-11
Jossan - kristens.se
Alexandra: Material kommer visas på konventet. Förstår inte riktigt vad du menar. Som jag skrev i inlägget finns det ingen info om ifall det kommer ut på internet senare. Man måste köpa "Diamond"-biljett till konventet för att se det och det står ingen om någon livestreaming, och det verkar högst otroligt att de kommer att ha det.
Tid: 01:35:54
Datum: 2011-08-11
Alexandra
Jossan: Okej, tack för svaret. :)
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar