Bloggdesigner

På grund av att det är väldigt tidskrävande att göra bloggdesigner så gör jag inte det till andra. Har fått väldigt mycket frågor om det den senaste tiden och ville förtydliga det.

Jag tar inte emot beställningar på något sätt, varken genom att göra hela layouter eller bara en liten del som en header. Jag går heller inte in på detaljerade beskrivningar om hur man skapar vissa delar i en design eftersom jag i princip har lärt mig allt jag kan om HTML-kodning på designadinblogg.se och jag hänvisar alltid dit, eller till Google, i slutändan.

Jag kan inte sitta och förklara steg för steg hur jag har gjort hela designen flera gånger om.

För det första: Det skulle ta för mycket tid. Jag lägger redan så pass mycket tid på att uppdatera bloggen, jag börjar snart 2:an på gymnasiet och vill fortfarande ha tid till annat.

För det andra: Alla ursprungliga stilmallar och kodmallar ser inte exakt likadana ut och jag kan inte sitta och gissa mig fram. Sedan har jag en del kunskaper och skulle jag förklara för någon som inte vet någonting alls om HTML skulle det vara som att vi pratade två olika språk.

För det tredje: Det skulle inte vara så roligt att se massa kopior av Kristen S design överallt, så därför går jag gärna inte in för mycket på hur jag gjort allt.

Skrivet av: Jossan
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar