Gott nytt år önskar Kristen S

Gott nytt år önskar vi på Kristen S våra läsare! Tusen tack för ett fint år!

Skrivet av: Jossan
Tid: 01:09:57
Datum: 2012-01-01
Alice
Jag måste bara säga att ni gör ett sjukt bra jobb med denna bloggen! Ni uppdaterar om allt man behöver veta och ni har en jättesnygg design! Jag har suttit fastspikad vid denna bloggen hela 2011 och jag hoppas att jag får göra det hela 2012 också! Så tack tack tack!! :)
Tid: 16:59:33
Datum: 2012-01-01
Anonym
Hejsan! Jag har statat upp en novell om Taylor Lautner och jag undrar om vi ska göra ett länkar byte :)? Du finner bloggen på: http://taylorlstories.blogg.se/



KRAMIZAR :D
Tid: 17:11:09
Datum: 2012-01-01
Anonym
gott nytt år :D
Tid: 18:56:37
Datum: 2012-01-01
Fanny
Gott Nytt År! :)
Tid: 19:18:36
Datum: 2012-01-01
Jossan - kristens.se
Alice: Vad glad jag blir! Tack, det värmer. :')
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar