Uppdateringar i designen

Efter er respons på den nya designen har jag nu försökt göra så att de flesta av er ska vara nöjda med sidan. Vi tycker att det är jätteviktigt att ni också trivs här, så självklart tar jag till mig era ord! Vissa säger att de älskar färgskalan och vissa att det är för ljust, så det är omöjligt att tillgodose allas önskemål. Men jag har försökt att rätta till lite små detaljer som ska göra det ännu snyggare och bekvämare att vara inne här.

Vad som har fixats:
▪ Mörkare text på länkarna som var ännu ljusare tidigare.
▪ Inte lika många streckade kanter. Jag har valt att behålla vissa saker streckade, för att det ger en lite annan känsla. Men det är inte lika mycket streckat som tidigare.
▪ Större och "luftigare" text i inläggen.

Antagligen kommer det framöver att bli lite småändringar då och då för att helt enkelt göra sidan ännu bättre för er skull!


Orginalbild: Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Bild redigerad av: Jossan
Tid: 21:20:00
Datum: 2011-02-21
Bäret
hallå, det är jättesuddigt fär det står vem som har skrivit inlägget och när man skriver kommentar (namn, email och URL) kan de gå och fixa? men det kanske bara är jag som har dpkig syn?
Tid: 21:33:25
Datum: 2011-02-21
Jossan - kristens.se
Bäret: Där det står vem som skrivit inläggen kan vi tyvärr inte fixa, eftersom det är något vi lägger till i varje inlägg och inte är något automatiskt.

Men där man skriver in namn och det, hur är det suddigt då? Är nämligen inte det för mig, så vet inte riktigt hur jag ska fixa det i såna fall. ;)
Tid: 22:29:45
Datum: 2011-02-21
ina
Jättefint! :D
Tid: 22:31:59
Datum: 2011-02-21
lisa
Gud vad bra med texten, MYCKET bättre nu! :)
Tid: 22:11:36
Datum: 2011-02-22
Lilly
håller med Lisa, det vart verkligen mycket bättre med texten nu tack så mycket! :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar