Garrett Hedlund om intima scener med Kstew


Kristen Stewart: Vem kysser hon nu? (Vink: Inte Robert Pattinson)


Tack och lov verkar inte Robert Pattinson som den svartsjuka typen. För om han var det... kunde han få problem med att titta på den kommande filmåterberättelsen av Jack Kerouacs On the Road.

Som ni alla vet, medverkar Kristen Stewart i den Walter Salles-regisserade filmen mot Country Strongs heta hunk Garrett Hedlund. De två kysser varandra i rullen. "Det är några," berättar Hedlund för mig om hans och KStews mer intima scener.

Hur som helst, vad som klarar sig genom klippningen kan man bara gissa. Hedlund insisterar, "Walter tittade inte ens igenom några dailies när vi filmade", säger han. "Ni vet, det fanns bara ingen budget för det. Vi fortsatte bara att satsa framåt och framåt."

Så när kommer vi att få se filmen? "Jag tror att det blir i slutet av året eller i början av nästa år," avslöjar han.

Källa

Skrivet och översatt av: Jossan
Tid: 22:10:13
Datum: 2011-01-20
Malin - malyn.se
Varför skriver ni om Robert som att de är tillsammans när INGEN av dem har bekräftat att dem är det? Förstår inte varför vare sig bloggar eller tidningar skriver ut att de är tillsammans när INGEN av dem har bekräftat det. Så länge ingen av dem har bekräftat det så är det ingen idé att gå runt och tro att de är tillsammans eller dessutom lura i andra att dem är det, när det inte är någon av dem som har bekräftat det.

Det här är ju en blogg om Kristen, då kanske ni borde tänka på vad som är sant och inte också? Och att det finns något som heter RYKTEN.



Jag menar inte att låta varken negativ eller arg, men jag blir bara så irriterad på de bloggar och tidningar som skriver att de är tillsammans när ingen av dem har bekräftat det. Så länge ingen av dem har bekräftat det så är det ingen idé att tro att dem är det.
Tid: 22:22:18
Datum: 2011-01-20
Jossan - kristens.se
Malyn: Jag har gett dig ett svar i din blogg och hoppas att du förtår att det inte är vi som skriver dessa saker. Men jag är ledsen om vi gjort dig upprörd.
Tid: 22:30:06
Datum: 2011-01-20
Malin - malyn.se
SVAR: Jag menade som sagt inte att låta negativ, jag ville bara säga vad jag tyckte om det hela. Sättet som själva artikeln är skriven på där i början låter precis som att vem som helst hade kunnat skriva det, så det tog jag som att det var NI som hade skrivit det fast det egentligen var en artikel. Så där ber jag om ursäkt. :)

Men ni kanske borde skriva tydligt någonstans på bloggen t.ex. att dessa är just artiklar och att ni inte "försöker lura i oss att de är tillsammans" om du förstår hur jag menar? Det finns säkert yngre fans som inte förstår sig på det här med rykten & skvaller så bra, att de går runt och tror att de faktiskt är tillsammans p.g.a. saker de läser på hemsidor och i tidningar (där de skrivit att de är tillsammans). Förstår du hur jag menar? Jag tror iallafall att det vore en bra grej att göra, men det är ju helt upp till er. Menade som sagt inte att låta allt för negativ, ville bara säga vad jag tyckte om saken då det faktiskt är såå många som skriver det just p.g.a. rykten & skvaller och det är bara så tröttsamt. :/
Tid: 14:53:05
Datum: 2011-01-21
Anonym
Ehm det är typ inga kändisar som går ut med sina förhållandet nu. Att bekräfta ett förhållande till media blir ju som en privat inbjudan till sitt hem. Inte smart alls.



Tid: 15:54:37
Datum: 2011-01-21
Emma
Bara för att de inte sagt att till media att de tillsammans betyder det inte att de inte är det. Och det har under en väldigt lång tid nu varit gaaanska så uppenbart för väldigt många att de är det. De spenderar jul och nyår tillsammans, hälsar på varandra på filminspelningar som är i andra länder. De har setts hålla händer och kyssas. Och om de får frågan om de är tillsammans eller inte säger de aldrig nej utan bara att de inte vill svara på det. De vill helt enkelt inte att deras privatliv ska vara underhållning för andra. Jag vet inte mer än någon annan och hur det står till i deras förhållande vet bara de själva. Men att de bara skulle vara vänner känns inte alls trovärdigt.
Tid: 16:14:52
Datum: 2011-01-22
Lisa
Lite fel i översättningen där.. "Walter läste inte ens tidningen" haha va? Nej, det ska stå att han inte ens tittade på de dailies (=små klipp de spelar in under dagen) för att det inte fanns budget för det. Haha, tack för ett skratt iallafall.. Förhoppningsvis hade han budget att köpa en tidning!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar